کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار کرمان:

ظلم شرکت های هواپیمایی به مردم استان/ تمهیدات لازم برای مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در نظر گرفته شود

23 شهريور 1401 ساعت 11:06

محمد مهدی فداکار با اشاره به برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین گفت: برای حوادث و در برگشت زائران باید تمهیداتی اندیشیده شود و امکان رفت و آمد باید برای زائران وجود داشته باشد و تمام فرمانداران پیگیری کنند که این مراسم در کمال امنیت و آسایش برگزار شود.


به گزارش راه آرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح امروز در هشتمین جلسه ستاد اربعین استان کرمان با بیان اینکه رفتن زائران به آخر رسیده و باید کمک کرد تا زائرین بر گردند، گفت: برخی از موکب ها تا پایان ماه صفر در عراق می مانند که باید فکر مناسب در این عرصه برای آنها شود.

استاندار کرمان با اشاره به برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین ادامه داد: برای حوادث و در برگشت زائران باید تمهیداتی اندیشیده شود و امکان رفت و آمد باید برای زائران وجود داشته باشد و تمام فرمانداران پیگیری کنند که این مراسم در کمال امنیت و آسایش برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه در استان خوزستان برای مرز، بیشتر از آنچه که گفته بودیم، کار شده است، عنوان کرد: تجربه کار در این ایام را باید مد نظر قرار دهیم تا جمع بندی برای سال های بعد باشد و در این راستا باید نقاط قوت و ضعف در نظر گرفته شود.

فداکار با اشاره به فعالیت هلال احمر و سایر دستگاه ها در مرز اظهار کرد: هواپیمایی ماهان در این شرایط باید حضور داشته باشد و در این عرصه به استان ظلم شده است؛ چرا که مردم آمادگی پرداخت هزینه را دارند، اما پروازی وجود ندارد.

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه اقدامات موکب ماهان اطلاع رسانی شود، خاطر نشان کرد: موجب بازگشت امروز و فردا زیاد می شود و نیاز است که راهداری و حمل و نقل برای برگشت زائرین کمک کند.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 129475

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129475/ظلم-شرکت-های-هواپیمایی-مردم-استان-تمهیدات-لازم-مراسم-پیاده-روی-جاماندگان-اربعین-نظر-گرفته-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir