تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۰
۰
plusresetminus
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان:

همایش ارتقای سلامت محصولات گلخانه‌ای در جنوب کرمان برگزار شد

پیمان ناور گفت: ارتقاء سلامت محصولات گلخانه‌ای با نظارت بر فرآیند تولید تا عرضه محصولات در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان قرار گرفته است.
همایش ارتقای سلامت محصولات گلخانه‌ای در جنوب کرمان برگزار شد
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ صبح امروز چهارشنبه پیمان ناور معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در حاشیه برگزاری همایش ارتقاء سلامت محصولات گلخانه‌ای در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: به منظور اطلاع رسانی به کلیه فعالان حوزه تولید و عرضه محصولات گلخانه‌ای موضوع طرح ارتقاء سلامت محصولات گلخانه‌ای با جدیت پیگیری شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان افزود: با نظارت بر فرآیند تولید تا عرضه محصولات و تبیین دستورالعمل‌ها و الزامات قانونی و فرآیند اجرایی کار، همایش ارتقای سلامت محصولات گلخانه‌ای در سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان برگزار شد.

ناور اظهار کرد: این همایش که با حضور معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، معاونین برنامه‌ریزی و امور اقتصادی و توسعه بازرگانی سازمان، رئیس نظام مهندسی کشاورزی و جمعی از گلخانه‌داران برگزار شد.

وی بیان کرد: اهمیّت و ضرورت اجرای طرح ارتقاء سلامت محصولات گلخانه‌ای، فرآیندهای ثبت‌نام در سامانه‌های سماک و سانکا و لزوم دریافت کد شناسه QR کد و ضوابط اجرایی و نگرانی‌های بهداشتی مربوطه توسط مسئولان تشریح شد.

نامور عنوان کرد: استفاده از سطوح قیمتی بالاتر در فروش محصولات دارای گواهی انطباق، برخورداری از برخی تخفیف‌ها و حمایت‌های غیر نقدی از جمله بیمه محصولات، هزینه‌های تمدید پروانه و غیره نیز از جمله مشوق‌هایی بودند که در این طرح برای مشارکت کنندگان پیش بینی شده است.

وی ابراز کرد: در ادامه این مراسم جلسه پرسش و پاسخ در خصوص مباحث مطرح شده برگزار و به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcc4oqss2bqi08.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما