تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۲۳
۰
plusresetminus
رئیس اداره معماری و طراحی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اعلام کرد؛

آغاز طرح مطالعات ساماندهی حاشیه هلیل رود در شهر جیرفت

اسلام گیلانی از انعقاد قرارداد مطالعات ساماندهی حاشیه هلیل رود در شهر جیرفت خبر داد، رودخانه هلیل به عنوان عنصر حیاط بخش در شکل‌دهی به ساختار شهر جیرفت نقش مهمی دارد.
آغاز طرح مطالعات ساماندهی حاشیه هلیل رود در شهر جیرفت
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ اسلام گیلانی رئیس اداره معماری و طراحی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: قرارداد مطالعات ساماندهی حاشیه هلیل رود در شهر جیرفت منعقد شد.

رئیس اداره معماری و طراحی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان افزود: طرح مطالعات ساماندهی حاشیه هلیل رود در شهر جیرفت به صورت مطلوب آغاز شد.

وی بیان کرد: رودخانه هلیل به عنوان عنصر حیاط بخش در شکل‌دهی به ساختار شهر جیرفت نقش مهمی دارد.

گیلانی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع طرح ساماندهی حاشیه هلیل رود جیرفت ردیف بودجه مطالعاتی طرح فوق مورد تائید قرار گرفت و بعد از آن با انعقاد قرارداد با مهندسین مشاور طرح، مطالعات ساماندهی حاشیه هلیل رود در شهر جیرفت آغاز شد.

رئیس اداره معماری و طراحی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در خصوص مبلغ اختصاص یافته به طرح مذکور اظهار کرد: مبلغ ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای مطالعات طرح در نظر گرفته شده است.

گیلانی در مورد محدوده طرح گفت: این طرح از محله رهجرد تا پل دوم هلیل رود و حوزه طراحی آن داخل محدوده قانونی شهر جیرفت است.

وی در پایان در خصوص اهداف پروژه بیان کرد: احیاء هویت رودخانه‌ای شهر جیرفت در نظام شهرهای ایران، ایجاد منظر شهری سبزینه، به وجود آوردن جاذبه برای حضور گردشگران و ایجاد فضای تفریحی بخشی از اهداف این طرح است.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdchwwnzm23nikd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما