تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۶
۰
plusresetminus
استاندار کرمان بر برگزاری منسجم برنامه های چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس در استان بعد از دو سال وقفه به دلیل کرونا تاکید کرد.
اعلام برنامه های چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس

به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز نشست نشست مشترک شورای هماهنگی دفاع مقدس و شورای فرهنگ و ایثار و شهادت استان کرمان با محوریت دستورالعمل گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس در محل استانداری کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این نشست بر برگزاری قوی برنامه‌های  هفته دفاع مقدس بعد از دو سال وقفه به دلیل کرونا تاکید کرد و افزود: برنامه ها بعد از دو سال کرونا باید بهتر و متناسب با تعطیلات طراحی شود.

وی بهره‌گیری از ظرفیت ادارات را در اجرای برنامه‌ها لازم برشمرد و گفت: بیان خاطرات و ناگفته‌ها از ابعاد شخصیتی شهدا با دعوت از فرماندهان جنگ همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها  مدنظر قرار گیرد.


فداکار سرکشی از خانواده‌ شهدا، جانبازان و آزادگان دستگاه‌ها را نیز از سوی مدیران مربوطه مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان اینکه سعی شود برای تدفین شهدا در هر شهرستان یک شهید درنظر گرفته شود افزود: همه دستگاه ها و مدیران استانی باید در  استقبال شهدای جدید گمنام که وارد استان می شوند حضور پیدا کنند تا شان و منزلت شهدا حفظ شود.

استاندار توضیح داد: برای دفن شهدا در شهرستان ها باید تعهدهای لازم از مسئولین امر گرفته شود تا شهدای گمنام ما در مظلویت قرار نگیرند.


سپس محمود مهدوی فرد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در این جلسه گفت: آیین سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در 30 شهریور ماه در گلزار شهدای استان کرمان در کنار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی با پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

وی  با بیان اینکه  شعار هفته "ما مقاوم هستیم" است ادامه داد: هفته دفاع مقدس مصادف شده است با ایام عزاداری پایان ماه صفر  که برنامه های متعددی  برنامه ریزی شده است.

مهدوی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس غبارروبی گلزارهای شهدای سراسر کشور برگزار و 70 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

سعید ایرانمنش، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان  در این جلسه توضیح داد: برنامه مهمانی لاله‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس عصر پنج شنبه در گلزارهای شهدای سراسر استان برگزار می‌شود که از همه مدیران برای حضور در این مراسم دعوت می کنیم.


انتهای پیام/ط

https://armanekerman.ir/vdcba9b8frhb5sp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین