تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۲
۰
plusresetminus
علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان پیرامون راه اندازی کمپین قرآن سوزی و پاره کردن آیات در باب فریضه حجاب، این اقدام ددمنشانه جریان نفاق و سلطنت طلب ها را محکوم کردند.
سلامت جامعه در گرو حفظ حجاب و عفاف است/ اهانت به قرآن به بهانه حادثه تلخ اخیر محکوم است
به گزارش "راه آرمان" مولوی عبداله حسن زهی، امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه آتش زدن قرآن کریم، تجاوز آشکار به مقدسات مسلمانان است، گفت: جریان نفاق و سلطنت طلب به دنبال آن است که هر موضوعی را به اسلام ربط دهد در این راستا با راه اندازی کمپین تیشه به ریشه و با بهره گیری از افرادی که سواد و آگاهی کامل ندارند اقدام به تحریک احساسات کرده؛ در حالیکه آتش زدن و پاره کردن آیات قرآن که پیرامون حجاب است اقدامی ناپسند و از نظر علمای اهل سنت به شدت محکوم می باشد.
 
سلامت جامعه در گرو رعایت حجاب اسلامی است
 
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور، امام جمعه اهل سنت شهرستان مرزی میرجاوه پیرامون راه اندازی کمپین قرآن سوزی و پاره کردن آیات حجاب، گفت: پشت پرده راه اندازی کمپین تیشه به ریشه قطعا جریان نفاق، سلطنت طلب، سعودی و اسرائیلی است اینها دشمنان اسلام هستند و از این اتفاقات به نفع خود سوءاستفاده می کنند.

وی افزود: دشمن با اجرای پروژه تهاجم فرهنگی سعی در ترویج فرهنگ غلط غربی در کشور ایران دارد در حالیکه که حجاب از دستاوردهای نظام اسلامی است و اگر کسی بدحجابی را حمایت کند باید با آن مقابله کرد.
 
اهانت کنندگان به قرآن کریم محکوم هستند
 
مولوی مجیب الرحمان رئیسی، امام جمعه اهل سنت گلشن سراوان با اشاره به راه اندازی کمپین تیشه به ریشه مبنی بر آتش زدن آیات قرآن پیرامون موضوع حجاب، افزود: کسانی که این حکم را به سخره میگیرند و در ملاعام و در جمع مردم بی حجاب حاضر میشوند و نسبت به بی حجابی و بی بندوباری و بی عفتی تبلیغات میکنند باید حکومت اسلامی با آن برخورد قاطع کند.

به گفته وی؛ هر مسلمانی اگر یکی از احکام اسلام را انکار و حکم خداوند را نادیده بگیرد و منکر بشود، حکمش ارتداد است.
 
حجاب زن، زینت بخش دنیا و آخرت امت اسلام است
 
مولوی عنایت اله رسولی، امام جمعه اهل سنت سرباز با اشاره به راه اندازی کمپین تیشه به ریشه توسط جریان نفاق و سلطنت طلب ها، گفت: کفر و شرک تحمل ندارند آنها امروز قرآن را آتش زده و از بین می برند، در حالیکه آیات ملکوتی در سینه زنان و مردان کوچک و بزرگ حک شده است.

اقدام ددمنشانه آتش زدن قرآن را قلبا محکوم می کنیم چرا که هر گونه تعرض به مقدسات مسلمانان خط قرمز ما است.
 
اهانت به قرآن کریم از جانب شیعه و سنی محکوم است
 
مولوی عبدالرحمان عارفی، امام جمعه شهر نگور در خصوص بی حرمتی صورت گرفته به قرآن کریم پیرامون راه اندازی کمپین تیشه به ریشه، گفت: حفاظت از قرآن وظیفه شرعی هر مسلمانی است و کسانی که عقده هایشان را با آتش زدن یا پاره کردن قران تخلیه می کنند با اسلام و دین ما مشکل دارند.

این خطیب جمعه ادامه داد: ملت ایران شیعه و سنی برای قرآن کریم قیام کردند و پای آن خون دادند، هرگونه بی احترامی نسبت به *قرآن و کلام خداوند از جانب تمام مسلمین محکوم است.
 
آتش زدن قرآن توسط دست نشانده های دشمنان اسلام محکوم است
 
مولوی عبدالستار حسین زهی از علمای بزرگ اهل تسنن شهرستان خاش با اشاره به راه اندازی کمپین تیشه به ریشه توسط جریان نفاق و سلطنت طلب ها، گفت: همواره دشمنان اسلام و ایران در صدد ضربه زدن به اسلام هستند باید ریش سفیدان، علما و مردم بیش از بیش هوشیار بوده و اخبار و اکاذیب را باور نکرده تا نقشه های دشمنان نقش بر آب شود.
 
عاملین آتش زدن آیات قرآن به اشد مجازات برسند

دوست محمد درواخ، امام جمعه اهل سنت کوهک شهرستان زهک با اشاره به راه اندازی کمپین تیشه به ریشه مبنی بر آتش زدن آیات قرآن در باب فریضه حجاب، گفت: هدف اصلی جریان نفاق و سلطنت طلب ها ایجاد تفرقه بین مردم است، همه علمای شیعه و سنی باید متحد شوند و این عمل سخیف را محکوم کنند چرا که شنیدن آن قلب هر مسلمانی را به درد می آورد.

وی اظهار کرد: عده ای اجیر شده و مزدور وطن فروش می خواهند تا امنیت این انقلاب را خدشه دار کنند، اقدام این افرادرا به شدت محکوم می‌کنیم و خواهان مجازات عاملین آن هستیم.

عصر هامون

انتهای پیام/ط
https://armanekerman.ir/vdcfv1dytw6d0ta.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین