تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی استان کرمان هفته فراجا و همچنین هفته دفاع مقدس را دو مناسبت ارزنده برای بازنمایی جانفشانی های حوزه نظم و امنیت در ابعاد امنیت اجتماعی و امنیت ملی برشمرد.
هفته فراجا فرصت بازنمایی اهداف، شاخص ها و جانفشانی های حوزه نظم و امنیت است
به گزارش "راه آرمان" سردار"عبدالرضا ناظری"فرمانده انتظامی استان کرمان درآئین صبحگاه مشترک بیست و هشتم شهریورماه انتظامی استان با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهدای انتظامی بیان داشت: مجموعه انتظامی کشور طی سال جاری و در این ایام اخیر یک بار دیگر در عرصه برقراری نظم و امنیت آئین پیاده روی اربعین افتخار آفرینی کرد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و همچنین هفته فراجا افزود: برای مجموعه انتظامی جای بسی افتخار است که اولین شهدای عرصه دفاع مقدس از مجموعه ژاندارمری بودند که خیلی مظلومانه در اولین سنگرهای دفاع از میهن عزیزمان شربت شهادت نوشیدند و همرزمان دیگرمان از مجموعه های شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب نیز بلافاصله، گروه گروه به مناطق جنگی اعزام شدند و هم دلاورانه از کیان وطن دفاع کردند و هم در انجام ماموریت های اصلی خود در حوزه نظم و امنیت شهرها و روستاهای مرزی خوش درخشیدند.

 سردار"ناظری" ادامه داد: از اینرو مجموعه انتظامی در عرصه دفاع مقدس هم، نقش بسیار عظیمی داشته و لازم است همه روسا، مدیران، فرماندهان و پیشکسوتان امروز و دیروز که اهل قلم نیز هستند این مفاهیم را برای نسل جوان به خوبی تبیین و تشریح کنند.

وی با اشاره به تلاش مضاعف مجموعه انتظامی در اجرای ماموریت اربعین گفت: به رغم تلاش گسترده دشمنان و ایادی استکبار برای به حاشیه کشاندن این رویداد عظیم جهانی و در سایه عنایات خاصه حضرت سیدالشهدا علیهم السلام و ایفای نقش همرزمان انتظامی یک بار دیگر در عرصه برقراری نظم و امنیت این آئین افتخار آفرینی کردیم.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به در پیش بودن هفته فراجا تصریح کرد: باید تلاش کنیم طی این مناسبت ارزنده همه اقشار مردمی و مسئولان سایر نهادها با اهداف پلیس در حوزه نظم و امنیت همراه شوند و همگان به خوبی احساس کنند که خیلی از موضوعات ساری و جاری سطح جامعه بدون حضور و ورود پلیس امکان تحقق نخواهند یافت.

سردار"ناظری"در پایان با تاکید بر تلاش جهت انجام بهترین برنامه ها در هفته فراجا یادآور شد: طی این مناسبت با ارتقاء عملکردها در حوزه های مختلف و البته با بازنمایی و انعکاس عملکردمان به آحاد مردم تلاش می کنیم از مشارکت و هم افزایی حداکثری عموم مردم برخوردار باشیم و ان شاء الله با محویت معاونت فرهنگی و اجتماعی، سرمایه اجتماعی پلیس را ارتقا بخشیم.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcfe1dyjw6d0ta.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین