تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۲
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت خبر داد؛

آمادگی پلیس جیرفت برای تأمین امنیت بازگشایی مدارس

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب از آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت بازگشایی مدارس و دانش آموزان خبر داد.
آمادگی پلیس جیرفت برای تأمین امنیت بازگشایی مدارس
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: پلیس با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و برقراری تعامل با سایر سازمان‌ها و با هدف تأمین نظم‌ و امنیت و ايجاد محيط ایمن برای دانش آموزان به استقبال بازگشایی مدارس خواهد رفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت افزود: با بازگشایی مدارس گشت‌های انتظامی در محیط‌های اطراف مدارس و مسیرهای تردد دانش آموزان فعال و به منظور جلوگیری از هرگونه ترافیک و تسهیل در عبور و مرور تلاش خواهد کرد. 

وی با اشاره به استفاده پلیس از ظرفیت‌های محلی مانند پلیس افتخاری و همیاران پلیس برای سهولت تردد دانش آموزان، ادامه داد: رعايت قوانین و توجه به توصیه و نکات پیشگیرانه و همکاری والدین و دانش آموزان با پلیس می‌تواند در جلوگیری از بسیاری ناهنجاری‌ها تأثیرگذار باشد.

سرهنگ عبدلی‌نسب با بیان اینکه رضایت شهروندان بزرگترین پشتوانه پلیس در اجرای مأموریت‌ها است، اظهار کرد: ارتقاء احساس امنیت در جامعه بسیار مهم‌تر از وجود امنیت است که ثمره آن اعتماد مردم به پلیس بوده و این مهم پلیس را در انجام وظایف خود کمک می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان به والدین توصیه کرد: داشتن سرویس ایمن و راننده قانون‌مدار حق دانش آموزان و والدین است و به همین‌ دلیل از والدین می‌خواهیم برای آمد و شد فرزندانشان حتماً از سرویس‌های مدارس مجاز استفاده کنند.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdch6wnzm23nimd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما