تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۳
۰
plusresetminus
با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

افتتاح دو مدرسه در شهرستان بم

طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان مدرسه شش کلاسه شهید حقانیان در روستای سروند بم با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.
افتتاح  دو مدرسه در شهرستان بم
به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این آیین افتتاح این مدرسه توجه به مدارس مناطق محروم استان را یکی از مهمترین اولویت های آموزش و پرورش استان در راستای تحقق راهبرد عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی دانست و افزود: عدالت آموزشی و راه اندازی مدارس در دور افتاده ترین نقاط کشور از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز خاطر نشان کرد: وجود مدارس در دورافتاده ترین مناطق استان و امنیت کنونی نتیجه قطره قطره خون شهداست.

رضایی با به بی سوادی بیش از نیمی از مردم در قبل از انقلاب اسلامی گفت: نرخ باسوادی در کشور به بالای ۹۷ درصد رسیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان از آماده سازی و بهره برداری از ۲۰ مدرسه تا ابتدای سال تحصیلی جدید در استان خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۰ نیز ۴۴ مدرسه در مناطق مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید.

رضا رضایی با اشاره به سفر پرخیر و برکت ریاست جمهوری به استان کرمان از اختصاص اعتباری بالغ بر یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی در استان خبر داد.

بر پایه این گزارش: مدرسه شش کلاسه شهید حقانیان با زیر بنای ۵۴۰ متر مربع در روستای سروند بم با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی افتتاح شد.

آیین افتتاح این مدرسه با حضور همسر شهید حقانیان، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس و جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.

طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان مدرسه سه کلاسه خیرساز ابوطالب در روستای دولت آباد انصاری بم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان آیین افتتاح مدرسه سه کلاسه خیر ساز ابوطالب با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان و جمعی از خیران و مسئولان در روستای دولت آباد انصاری از توابع شهرستان بم به بهره برداری رسید.

این مدرسه خیر ساز در زمینی به مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر مربع با  زیربنای ۲۰۰ متر مربع  اعتباری بالغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان  احداث شده است.

گفتنی است: هزینه ساخت این مدرسه خیر ساز توسط فرزندان خیران خیراندیش زنده یاد احمد برجی و خانم عصمت قربان و پور  پرداخت شده است.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcgzy9qqak9x34.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین