تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸
۰
plusresetminus
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد؛

رونمایی از مجموعه کمیک موشن «گنجینه» با محوریت لشکر۴۱ ثارالله

حسین باقری از رونمایی از مجموعه کمیک موشن گنجینه ی دفاع مقدس شامل زندگینامه شهدای لشکر ۴۱ ثارالله در اولین روز از هفته ی دفاع مقدس خبر داد.
رونمایی از مجموعه کمیک موشن «گنجینه» با محوریت لشکر۴۱  ثارالله
حسین باقری مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با راه آرمان گفت: در اولین روز هفته ی دفاع مقدس رونمایی از مجموعه ی کمیک موشن گنجینه را داشتیم که هدف از این امر تبلیغ و ترویج فرهنگ دفاع مقدس است که در همین رابطه حضرت آقا می فرمایند: «دفاع مقدس ما یک گنجینه است و ما باید این گنجینه را استخراج کنیم».

وی افزود: برجستگی ها و ایثارگری ها و حماسه های دفاع مقدس را باید به نسل های بعد از جنگ منتقل کنیم که در عصر حاضر نیز ما با توسل به ایثارگری ها و حماسه های دفاع مقدس می توانیم در جنگ نرم و رسانه با دشمن پیروز شویم.


مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که می فرمایند: دفاع مقدس و کتاب ها باید تبدیل به محتوا شوند و مفاهیم دفاع مقدس به صورت تولید محتوا و  تبدیل محتوا به نسل جدید انتقال پیدا کند، افزود: بر همین اساس ۴۰ کتابچه  تحت عنوان «گنجینه» متعلق به رزمندگان  و شهدای لشکر ۴۱ ثارالله را تبدیل به کمیک و موشن گرافی کردیم تا پایان آذرماه تمام این آثار عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز هفته ی دفاع مقدس  رونمایی از اولین اثر این مجموعه را خواهیم داشت، و این تولیدات فاخر که تحت عنوان «گنجینه» شناخته می شوند محصول مشارکتی سازمان فضای مجازی سپاه استان  کرمان و اداره کل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس است.

باقری در خصوص رونمایی از اولین اثر این مجموعه افزود: نخستین اثری که رونمایی می شود مربوط به شهید خزاعی است که یک عارف به تمام معنا بود؛ این شهید در وصیت نامه ی خود می نویسد: غل و زنجیرهایی که تهیه کردم در قبر بر من ببندید تا در محضر خدا با این غل و زنجیر ها حاضر شوم،  زمانی که این وصیت نامه را به آیت الله حقیقی نشان می دهند؛ خیلی اظهار تعجب می‌کنند که یک جوانی چنین وصیت نامه ای را دارد و در نهایت تایید می کنند و  غل و زنجیر ها را به پیکر مطهر این شهید می بندند و طبق وصیت شهید عمل می‌کنند و او را قبر می گذارند.


حسین باقری با اشاره به نقش شهید یزدانی در عملیات والفجر۸ اظهار کرد: در یکی دیگر از قسمت های گنجینه به شهید یزدانی پرداختیم زیرا که حاج قاسم بعد از عملیات والفجر۸ در جمع رزمندگان به تبیین ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان پرداختند و همه از ایشان تشکر می کنند اما حاج قاسم به صراحت می فرمایند باید از یزدانی تشکر کنید و شهید یزدانی یک الگویی تا ابد برای تمام نسل ها و در همه ی عصرها است و مزار او عبادت گاه خواهد بود.


مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص نقش برجسته ی  گردان ۴۱۰ افزود:  به صورت ویژه در این کمیک موشن ها به گردان ۴۱۰ غواص لشکر 41 ثارالله پرداخته شده زیرا  که حاج قاسم در خصوص این گردان در مصاحبه ای قبل از گنگره ۸ هزار شهید استان های سیستان بلوچستان و کرمان می فرمایند که گردان ۴۱۰ یک ستاره  زهره ای بود که همه از نور آن منشا می گیرند.

حسین باقری ادامه داد: زندگینامه شهید حاج احمد امینی، شهید علی عابدینی و دیگر شهدای لشکر۴۱ ثارالله از جمله شهید قباد شمس الدینی که حاج قاسم از او به عنوان حنظله ی لشکر یاد می کرد در مجموعه کمیک و موشن گنجینه جای دارند.


انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdccxoqsm2bqie8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین