کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جهت تسهیل در امر آموزش دانش آموزان عشایر؛

نمایندگی آموزش و پرورش عشایری در جازموریان افتتاح شد

30 شهريور 1401 ساعت 10:41

با توجه به نیاز منطقه و مشکلات آموزشی و ترک تحصیل جهت تسهیل امر آموزش دانش آموزان عشایر و رشد استعدادهای این مناطق نمایندگی آموزش و پرورش عشایری در جازموریان مستقر شد.


به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب،با حضور امام جمعه جازموریان، فرماندار رودبارجنوب، رئیس اداره آموزش وپرورش عشایری استان کرمان، مدیر آموزش وپرورش شهرستان رودبارجنوب و سایرمسئولان رودبارجنوب وجازموریان، نمایندگی آموزش وپرورش عشایری در جازموریان افتتاح شد.

حجت الاسلام صادقی امام جمعه جازموریان در ابتدای جلسه ضمن تشکر از زحمات مجموعه آموزش وپرورش شهرستان رودبارجنوب افتتاح  نمایندگی آموزش و پرورش عشایری را بسیار مهم برشمرد و عنوان کرد: یکی از نیازهای آموزشی و فرهنگی عشایر منطقه مدارس عشایری بود که این مشکل مرتفع گردید.

علی پرورش فرماندار رودبارجنوب ضمن تبریک به مردم جازموریان عنوان کرد: استعداد های زیادی در عشایر منطقه وجود دارد که با احداث این نمایندگی و پیگیری مسائل آموزشی، این استعداد ها در آینده می توانند به این مناطق خدمت کنند.

در ادامه اصغر شمس الدین نژاد مدیر اداره آموزش و پرورش عشایری استان کرمان اعلام کرد: با افتتاح این نمایندگی در جازموریان ۳۸ مدرسه  تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

مدیر اداره آموزش و پرورش عشایری استان کرمان اظهارکرد: با تداوم همکاری در آینده جهت رفاه حال عشایران منطقه مدارس متوسطه نیز مستقر خواهد شد.

مهدی بهرامی بیان کرد: با توجه به نیاز منطقه و مشکلات آموزشی و ترک تحصیل جهت تسهیل امر آموزش دانش آموزان عشایر و رشد استعدادهای این مناطق این نمایندگی در جازموریان مستقر شد.

مدیر آموزش و پرورش رودبارجنوب ادامه داد: مجموعه آموزش وپرورش رودبارجنوب از هیچ حمایتی نسبت به نمایندگی عشایری دریغ نخواهد کرد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین اسحاق یاور حکم مسئولیت این نمایندگی را از مدیر اداره آموزش وپرورش عشایری استان دریافت کرد.

انتهای پیام/پ


کد مطلب: 129621

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129621/نمایندگی-آموزش-پرورش-عشایری-جازموریان-افتتاح

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir