کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور مسئولان

مراسم تودیع معارفه شهردار عنبرآباد برگزار شد

31 شهريور 1401 ساعت 15:36

مراسم تودیع و معارفه شهردار عنبرآباد با حضور مسئولان در تالار باغ اخلاقی برگزار شد


به گزارش "راه آرمان" صبح امروز باحضور مردم، امام جمعه عنبرآباد، مدیرکل امور شهری استانداری کرمان، فرماندار، فرمانده سپاه، نماینده ولی فقیه در سپاه ،اعضای شورای شهرعنبرآباد، اعضای شورای اداری در محل تالار باغ اخلاقی برگزار شد. 
 
در این جلسه حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه آخر صفر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: اربعین امسال باشکوه تر از هر سال برگزار شد.
 
وی افزود: دفاع مقدس مظهری از برترین صفاتی است که یک جامعه می تواند به آن ببالد مظهر ایثار و از خودگذشتی، پایداری و مقاومت که ما را در دنیا به عظمت رسانده است‌.
 
امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: حوادث امروز را دشمن و مزدوران آن به بهانه های مختلف راه انداخته تا فتنه تازه ای راه بیندازد اینجا باید بصیرت را دوچندان کرد که راه گم‌نشود.
 
حجت الاسلام بامری ابراز داشت: این کشور و نظام صاحب دارد و مردم پای این آرمان ها ایستاده‌اند.
 
وی با اشاره به آیات قرآن گفت: فرصت خدمتگذاری به مردم مانند دوران حیات و زندگی انسان کوتاه است و خدمت به مردم از باقیات الصالحات است که باید قدر دانسته شود.
 
امام جمعه عنبرآباد افزود: جلسه امروز جهت واگذاری میدان خدمت از عزیزی به عزیز دیگر است که ان شاالله هر دو با تلاش در جهت رشد و توسعه شهر موفق باشند.
 
حجت الاسلام بامری خطاب به شهردار جدید گفت: در مسیر خدمت فراز و نشیب ها، چالش ها، موانع و حواشی زیادی وجود دارد و آنچه که شما را برای رسیدن‌به موفقیت کمک می کند داشتن نیت پاک و خالصانه، توکل، داشتن عزم و ارده، استفاده از نیروی کاربلد و متخصص، داشتن برنامه منظم و چشم انداز برای توسعه و پیشرفت شهر، استفاده از مشورت نخبگانی، تعامل با دستگاه ها، استفاده از پتانسیل عظیم شهری، پیگیری های مجدانه، وحدت و انسجام داشتن است.
 
وی گفت: کم کاری ها و اختلافات را امروز مردم از ما نمی‌پذیرند و در مسیر خدمت از نقد منصفانه و دلسوزانه همگی استفاده کنیم تا کار ما ارتقاء پیدا کند و این لازم هم است.

یزدان‌افشاری پور فرماندار عنبرآباد در آیین‌تکریم و معارفه شهرداران عنبرآباد با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: باغ شهر عنبرآباد که در آن زندگی می کنیم نیازمند کمک های مسئولین و همراهی مردم است تا از عقب افتادگی نجات پیدا کند.
 
وی افزود: شهر عنبرآباد با ۱۷۶ شهید همچون طیاری، بینا و مختاری آن جایگاه اصلی که باید داشته باشد ندارد.
 
فرماندار عنبرآباد عنوان کرد: رویکرد گذشته باید تغییر کند و این‌مسئولیت امانت است و ما باید حافظ آن باشیم.
 
افشاری پور عنوان کرد: زیربنایی ترین‌موضوع در شهرداری تکریم ارباب رجوع باید باشد که این باید در دستور کار آقای توکلی بعنوان شهردار باید باشد.
 
فرماندار عنبرآباد ابراز کرد: مشورت ها را نباید دخالت در کار شهردار بدانیم و جهادی عمل کردن با نظم اداری همراه است که بایستی پیگیری شود.
 
وی ضمن تشکر از شورای محترم شهر در ایجاد تعامل و همدلی گفت: در جلسات متعدد با شورای شهر، تعاملی ایجاد شد که فرزندی از عنبرآباد امروز بعنوان شهردار انتخاب شود.
 
فرماندار عنبرآباد گفت: برنامه چشم اندازی جهت رشد بهتر و زودتر در دستور کار شهردار باشد.
 
وی افزود: شفافیت از جمله توقع به حق مردم عنبرآباد است که باید از همه کم وکیف برنامه های شهرداری آگاهی یابند.
 
فرماندار عنبرآباد خاطرنشان کرد: خواهش من از همه مردم عزیز این است که در رابطه با برنامه های کارشناسی شده و چشم اندازی همراهی داشته باشند.
 
وی گفت: مانند عزم دولت مردمی آیت الله رییسی که محرومیت زدایی است؛ باید شهردار عنبرآباد نیز بافت های فرسوده و کمتر توسعه یافته را مد نظر قرار دهد.
 
افشاری پور افزود: مبلمان شهری و حمل و نقل شهرداری مشکل دارد که مدیر کل محترم امور شهری و شورای استانداری نسبت به رفع آن لطفا عنایت ویژه داشته باشد.
 

انتهای پیام/بهادری 


کد مطلب: 129632

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129632/مراسم-تودیع-معارفه-شهردار-عنبرآباد-برگزار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir