تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۸
۰
plusresetminus
همایش رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس شهرستان های زرند و کوهبنان به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه,کارخانه های کک سازی و فولاد زرند ایرانیان در سالن اجتماعات کارخانه کک سازی زرند برگزار شد.
همایش رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس شهرستان های زرند و کوهبنان برگزار شد
به گزارش خبرنگار" راه آرمان" در این مراسم فرمانداران زرند و کوهبنان، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج،فرمانده هان انتظامی،اعضای شورای تامین،مدیران اجرایی،رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ، خانواده های معزز شهیدان،ایثارگران،جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان های زرند و کوهبنان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم سید رضا حسینی فرماندار زرند‌گفت:در دوران دفاع مقدس همه کسانی که به جبهه عازم می شدند به دنبال شهادت بودند چون آن روزها نام و نشان بهایی نداشت و ماندن بی معنا بود آن چه میدان دار بود قیام و عروج بود و شهادت شاه راهی به وسعت افق داشت.

 وی تاکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس دشمنان روبروی ما بودند طرف را می شناختیم اما امروز دشمن به خانه ما رسوخ کرده است.

وی خاطر نشان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس تفکر ضدانقلاب را شاهدیم که بدنبال براندازی نظام هستند لذا بر ماست که در راستای جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری با صلابت و قدرت حرکت کنیم.

فرماندار زرند گفت: دشمنان از طریق فضای مجازی خانواده ها را نشانه گرفتند لذا والدین باید بیشتر مواظب فرزندان خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید قدردان رشادت ها ، فداکاری ها و ایثار رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس باشیم

در ادامه مجید توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در دوران دفاع مقدس حضوری پرشور و گسترده در جبهه ها و پشتیبانی از رزمندگان داشتند.

وی خاطرنشان کرد: معادن زغال سنگ ، فرهنگ غنی منطقه ، راه های ارتباطی و..... صفا و صمیمیت خاصی بین مردم شهرستان های زرند و کوهبنان برقرار کرده است.

توکلی گفت : مکتب سردار دلها شاخص های مهمی دارد که معنویت گرایی شهید سلیمانی در راس شاخصه های سردار دلها به چشم می خورد.

وی بیان کرد : تقوای الهی ، احترام به والدین ، فراجناحی بودن سردار دلها از مهمترین و بارزترین شاخصه های ایشان هست لذا هیچ کس نتوانست این سردار را از آن خود بداند چون ایشان متعلق به همگان است.

سرپرست فرمانداری کوهبنان با تسلیت ایام پایانی ماه صفر گفت : باید تلاش کنیم تا پیامبر اعظم (عج) اسوه  و الگوی همگان در تمام امورات زندگی باشد.

در پایان مراسم ضمن خاطره گویی یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس از رزمندگان و ایثارگران جبهه و جنگ تجلیل شد.

انتهای پیام /نامجو کوهبنانی 
  https://armanekerman.ir/vdcgwy9q7ak9x34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما