تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۵
۰
plusresetminus
صبح امروز جلسه کمیته بهبود سلامت روان راور برگزار شد.
جلسه کمیته بهبود سلامت روان راور برگزار شد
به گزارش "راه آرمان"؛ صبح امروز با حضور ابراهیمی معاون فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان در محل فرمانداری جلسه کمیته بهبود سلامت روان برگزار گردید.

ابراهیمی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری از اعضای کارگروه که جهت ارتقا سلامت روانی و اجتماعی و اعتیاد جامعه تلاش میکنند تشکر کرده و به نقش موثر جلسات آموزشی در کاهش آسیب ها  اشاره نمود.

وی به بحث آموزش به طور گسترده در سطح شهرستان علی الخصوص آموزش در زمینه سلامت روان، مهارتهای زندگی و فرزندپروری تاکید کرد و خواستار فراهم سازی مقدمات بیشتر حضور روانپزشک در شهرستان شد.


سپس محمدعلی کاربخش سرپرست مرکز بهداشت گفت: طی تجربه جهانی در سال ۲۰۰۳ شاهد افزایش میزان اختلالات روانپزشکی در کشورهای تحت تأثیر همه گیری بیماری SARS بودیم و اینک نیز به دنبال بحران کووید-۱۹ شاهد افزایش مشکلات روانشناختی هستیم  لازم است که اولویت را بهبود سلامت روان جامعه قرار داده و در جهت کاهش انگ اختلالات روانپزشکی و دریافت خدمات روانشناختی تلاش کنیم.


در ادامه مظفری نژاد کارشناس مسئول سلامت روان ضمن ارائه گزارشات و اقدامات انجام شده در زمینه بهبود سلامت روان، راهبردهایی برای ارتقا سلامت روانی و اجتماعی و اعتیاد ارائه نمود.

وی گفت: گاهی اوقات بهبود سلامتِ روان و رفع مشکلات اعصاب و روان مانند افسردگی و اضطراب مستلزم کمک گرفتن به موقع از روانشناس‌‌های حرفه‌ای و حتی مصرف دارو است لذا به منظور  ارتقا سلامت روانی و اجتماعی و اعتیاد جامعه، خدمات روانشناختی اعم از آموزش و مشاوره رایگان به صورت مستمر توسط کارشناسان سلامت روان مرکز بهداشت انجام میگردد.

انتهای پیام/راور https://armanekerman.ir/vdcba9b85rhb50p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما