تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۷
۰
plusresetminus
امیر غلامعلیان گفت: اگر دشمن در سال ۵۹ دچار خطای محاسباتی شد و با پشتیبانی بلوک شرق و عرب تهاجم علیه جمهوری اسلامی ایران را انجام داد؛ این نصحیت را خواهیم داشت که دیگر این خطا را انجام ندهند؛ چرا که آمادگی ارتش، نیروی انتظامی و سپاه به هیچ عنوان با آمادگی در دوران انقلاب و دفاع مقدس داشته ایم، قابل مقایسه نیست.
در حفاظت از ایران با احدی شوخی نداریم/ دشمنان خطای محاسباتی سال ۵۹ را مرتکب نشوند
به گزارش راه آرمان؛ امیر غلامعلیان صبح امروز در مراسم رژه ۳۱ شهریور ضمن گرامیداشت سالروز چهل و دومین طلیعه دفاع مقدس و دفاع قهرمانانه ایران اسلامی در مقابل هجمه جهانی رژیم بعث عراق گفت: در این تاریخ رژیم بعث عراق تهاجمات گسترده ای در مرزهای ایران انجام داد.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوبشرق ارتش ادامه داد: دشمن قصد تصرف کوتاه مدت ایران و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشت؛ اما اتخاذ راهبردهای هوشمندانه توسط نیروهای مسلح، این افتخار ابدی را نثار جمهوری اسلامی ایران کرد که وجبی از خاک ایران به اشغال در نیامد و این سند پر افتخار دوران است.
 
وی بیان کرد: اگر دشمن در سال ۵۹ دچار خطای محاسباتی شد و با پشتیبانی بلوک شرق و عرب تهاجم علیه جمهوری اسلامی ایران را انجام داد؛ این نصیحت را خواهیم داشت که دیگر این خطا را انجام ندهند؛ چرا که آمادگی ارتش، نیروی انتظامی و سپاه به هیچ عنوان با آمادگی در دوران انقلاب و دفاع مقدس قابل مقایسه نیست.
 
امیر غلامعلیان افزود: توانمندی نیروهای مسلح به حدی است که اگر ما را تهدید کنید، بلافاصله ما در منطقه تهدید حضور خواهیم داشت، تهدید را سرکوب و به آشیانه خود باز می گردیم.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوبشرق ارتش تاکید کرد: نیروهای مسلح به عنوان بازوان قدرتمند ولایت در کنار مردم هستند و نیروهای مسلح این افتخار را دارند و به معنای واقعی کلمه تفسیر آیه "اشدا علی الکفار و رحمها بینهم" هستند.
 
وی با تاکید بر اینکه ما درحفاظت از ایران با احدی شوخی نداریم گفت: در کنار مردم هستیم و افتخار نوکری مردم را داریم و خداوند توفیق دهد که در دوران سربازی و تحت زعامت ولی امر مسلمین، پرچم جمهوری اسلامی ایران را تقدیم حضرت ولی عصر(عج) کنیم.

انتهای پیام/م 
https://armanekerman.ir/vdceeo8znjh8wpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین