تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰
۰
plusresetminus
عباس آبادی گفت: جمعی از فوتبالیست های جوان بومی رفسنجان از رسانه ها خواستند که در رسیدن به مطالبه به حقشان یاری رسان آنها باشند.
مطالبه خود را پیش همه بردیم هنوز جوابی نگرفتیم/ اجازه ندهید بر استعدادهای بومی این شهر خط قرمز کشیده شود
به گزارش راه آرمان؛ عباس آبادی پیشکسوت فوتبال رفسنجان و نماینده این جوانان در گفتگویی با خبرنگار ما با موضوع مطالبه های تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه مس، گفت: تیم فوتبال بومی شهرستان هم از لحاظ اقتصادی و هم اجتماعی امسال ضربه زیادی خورد، عرصه برایشان تنگ شد که این در تاریخ فوتبال بی سابقه بوده است.
 
وی افزود: به هر شهری که سر بزنیم می بینیم مطالبه از طرق دیگری انجام می شود از جمله تجمع در استادیوم ها، شعار یا نصب بلاکارد و بنر با شعارهای سیاسی است اما؛ موضوع مطالبه ما اصلا جنبه سیاسی ندارد و این یک مطالبه کاملا به حق و ورزشی است.
عباس آبادی بیان کرد: بازیکنان تیم بزرگسال فوتبال گل های سرسبد این شهر هستند بعد از آقای سامره دیگر هیچ فوتبالیست با اخلاقی نداشتیم اینها سامره های فوتبال رفسنجان و آینده فوتبال این شهر هستند، بعد از صعود تیم به لیگ برتر بنا به دلایلی کنار گذاشته شدند.
وی افزود: نمونه بازرش علیرضا محمودی که در آخرین فصل حضور تیم فوتبال مس در لیگ، ایشان ۹۵ درصد بازی ها را بازی کرده بود از ۲۸ مسابقه حضور فیکس در زمین داشته. از لحاظ نمرات متریکا که به ایشان داده شده بالاترین نمرات در آن سطح به دست آورده و از لحاظ کیفی و فنی این بازیکن جایگاه قابل قبولی داشته.سال بعد که تیم به لیگ برتر رفت نظر کمیته فنی بوده یا به سلایق و تاکتیک های آنها سازگاری نداشت، ایشان کنار گذاشته شده است.
عباس آبادی گفت: در کنار ایشان بازیکنان جدید بودند که همراه تیم به لیگ برتر رفتند. بازیکنانی که هنور عکس و استوری آنها در اینستاگرام موجود است، مانند محمدجواد پروره، علی اکبر حیدرنیا، علیرضا فرجی، محمد قاری زاده، مالک رضایی، حسین مقیمی یعنی یک تعداد بیش از انگشتان دو دست همراه تیم به لیگ برتر رفتند در جشن صعود تیم به لیگ برتر همه آنها حضور داشتند. اما کنار گذاشته شدند یکی بحث ما این است آیا دلیل کنار گذاشتن بچه ها فنی بوده است؟
وی افزود: اگر فنی بوده بالاخره مسئول فنی تیم که قطعا سرمربی تیم است باید این بچه ها را توجیه می کرد نه اینکه یک مرتبه بگویند شما به درد این تیم نمی خورید یا آقای ربیعی که از دوستان خوب ما هستند الان مدعی هستند که ایشان با تیم سایه مشکلی ندارند.
عباس آبادی تصریح کرد: این تیم در بهترین شرایط آرمانی از لحاظ جسمانی و تاکتیکی قرار داشت باید برای آنها کاری می شد. اگر همان سال برای این بچه ها یک تیم سایه تشکیل می شد و فعالیتشان ادامه پیدا می کرد به جرات می توانیم بگوییم ۷۰ درصد آنها به نیم فصل نمی رسید که دوباره به تیم بزرگسالان دعوت می شدند ولی نشد.
این پیشکسوت فوتبال رفسنجان گفت: بچه ها الان فعالیت می کنند و متقاضی مطالبه هستند همه از بازیکنانی هستند که سابقه بازی دارند یعنی بازیکنانی نیستند که الان از تیم امید و جوانان جدا شده باشند و طوری شده باشد که سنشان به تیم بزرگسالان و سهمیه ها قد نمی دهد و می توانند یک تیم خوب داشته باشند.
وی بیان کرد: به شما ثابت می کنم که این تیم اگر شروع کنند در بلندمدت اتفاق خوبی در رفسنجان می افتد، اتفاقی که الان گریبان شهر ما را گرفته است این است که به بهانه فرهنگ حرفه ای سازی خط قرمز بر روی استعدادهای بومی شهر می کشند.
عباس آبادی با بیان اینکه جذب بازیکنان بومی در تیم های پایه به شدت پایین آمده است، گفت: ما ساختارهای ورزشی، زیرساخت های مناسب علی رغم اینکه باشگاه مس رفسنجان یک مجموعه ورزشی خیلی قوی احداث می کنند ولی خب زیرساخت ها در سرچشمه است که یکی از بهترین مناطق ورزشی کشور می تواند محسوب شود؛ از لحاظ امکانات، اسکان و ارتفاع که برای ورزشکار مهم است یعنی زیرساخت های یک ورزش در سرچشمه داریم که دارد خاک می خورد و می تواند در اختیار این تیم قرار گیرد.
وی ادامه داد: مطالبه بچه ها این است که امتیاز لیگ دسته دوم به مبلغ ۷ تا ۸ میلیارد تومان برای ما خریداری شود در کنارش بودجه ۴ تا ۵ میلیارد تومان به ما تعلق گیرد تا در مجموعه ورزشی سرچشمه فعالیتمان را شروع کنیم اگر چنانچه مناسب تیم بزرگسالان باشیم ادامه خواهیم داد با این وضع حداقل جایی برای عرض اندام داشته باشیم.
عباس آبادی گفت: گلایه ما از رسانه هاست چرا ما نباید دیده شویم، در شهر ما بازیکنان بومی ضربه می خورند هیچکس به آنها توجه نمی کنند.
وی با اشاره به اینکه مطالبه تیم را به گوش تمام مسئولان رساندیم اما جوابی دریافت نکرده ایم، گفت: همه ما را پاس میدهند همه توپ را به زمین آقای رستمی می اندازند، نگاه بچه ها نگاه اقتصادی نیست.
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdccpoqsi2bqie8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما