کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت مطرح کرد؛

تبیین استراتژی دفاع مقدس باید به صورت تخصصی در جامعه طرح شود

31 شهريور 1401 ساعت 12:37

سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری گفت: تفکر و ایدوئولوژی‌های بسیج به عنوان سند افتخار کشور ایران است که باید به صورت تخصصی تدوین شود.


به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ دیدار سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت با حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صورت گرفت.

در این دیدار سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام ۸ سال دفاع مقدس گفت: شهیدان والامقام همیشه همراه و دستگیر ما در زندگی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های والای شهداء، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظّم رهبری مدظله العالی این توفیق مجدد حاصل شد که مایه خیر و برکت را فراهم می‌آورد.

وی بیان کرد: دفاع مقدس به عنوان یک الگوی رفتاری در همه حوزه‌ها توانسته است ریل‌گذاری‌های مختلفی را در جامعه برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهد.

سرهنگ پاسدار نسب امیری تصریح کرد: لازمه تبیین دفاع مقدس؛ این جریان عظیم آن خواهد بود که به نحو احسنت و کاربردی از آن برای موفقیت در همه عرصه‌ها استفاده و با بیان تخصصی آن را در جامعه تبیین کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت عنوان کرد: دفاع مقدس نیاز است که بیشتر دیده شود و افراد بیشتر جذب آن شوند و بایستی تفکر و ایدوئولوژی‌های تفکر بسیج که حضرت امام خمینی (ره) مؤسس آن بود به جامعه تزریق شود تا همه مسئولین با این تفکرات و روحیّات آشنا شوند.

وی مطرح کرد: فضاسازی ادارات در سطح شهرستان، برپایی تخصصی میز خدمت ادارات در نمازجمعه، افتتاح پروژه‌های آب، یادواره شهداء، یادواره شهداء خانگی، همایش شب شعر و تئاتر خیابانی، پویش سراسری نذر خون، مسابقات ورزشی در حوزه‌های مختلف، دیدار با خانواده معظّم شهداء، نمایشگاه دفاع مقدس و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه توسط فرمانده سپاه جیرفت را در برنامه‌های هفته دفاع مقدس پیش رو خواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان ۸ سال دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، ایثار و فداکاری‌های شهداء عزیز است.

امام جمعه جیرفت افزود: به تعبیر مقام معظّم رهبری مدظله العالی، ۸ سال دفاع مقدس یک گنجینه طلایی و تمام نشدنی از درس‌ها، عبرت‌ها و آن چه که امروز مورد نیاز جامعه است می‌توان از آن نام برد.

وی تصریح کرد: اخلاق، معنویت، اخلاص، تقوا و ایثار و هر مفهوم اعلاء اخلاقی که در دفاع مقدس تصور می‌شود وجود دارد و سال‌ها است که رهبر معظّم انقلاب اسلامی روی ۲ مطلب دفاع مقدس تأکید ویژه دارند.

حجت الاسلام والمسلمین تارم مطرح کرد: باید ابعاد مختلف دفاع مقدس بازگو و بررسی شود و بخش مدیریت دفاع مقدس است که می‌تواند امروز برای مدیران نظام بسیار تا بسیار نقش آفرین باشد و معظلاتی که در پیش روی مدیران وجود دارد با آن دید مدیریتی هشت سال دفاع مقدس حل خواهد شد.

امام جمعه جیرفت مطرح کرد: تأکید رهبر معظّم انقلاب اسلامی این است که هر چه سریع‌تر دفاع مقدس بازگو و تبیین شود و با روایت‌ها و حقائق واقعیت به جامعه ارائه شود.

وی در ادامه گفت: بسیج شجره طیبه و به عنوان نهاد مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که سپاه و بسیج در ۸ سال دفاع مقدس، کارنامه درخشان و نقشی بسیار مهم و کم نظیر را ایقاء کردند.

حجت الاسلام والمسلمین تارم مطرح کرد: دفاع مقدس برای ما سند افتخار است و باید این افتخار آفرینی با عزّت و  سربلندی به جامعه ارائه شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 129657

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129657/تبیین-استراتژی-دفاع-مقدس-باید-صورت-تخصصی-جامعه-طرح-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir