تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۷
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی استان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی و به ویژه به مردم شریف و ولایت مدار استان کرمان و همچنین همرزمان پیشگام در عرصه دفاع از کیان میهن اسلامی تبریک گفت.
دفاع مقدس نمایانگر اتحاد و همبستگی ملت شهیدپرور ایران اسلامی
به گزارش راه ارمان در متن پیام سردار"عبدالرضا ناظری" آمده است: هشت سال، جنگ تحمیلی آزمونی بزرگ برای ملت ایران بود تا به واسطه آن قدرت نظام اسلامی و جبهه حق و حقیقت بر قدرت استکبار و باطل تجلی و برتری یابد.

دفاع مقدس نشان دهنده اتحاد و همبستگی مردم ایران اسلامی در برابر جنایتکاران و استکبار جهانی است و دشمنان کور دل که می خواستند انقلاب را در همان ابتدا با اهداف شوم خود منحرف کنند با اندیشه های ناب امام خمینی (ره) و حضور و ایستادگی مردم در جبهه های حق علیه باطل به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند.

در این میان برای مجموعه انتظامی جای بسی افتخار است که اولین شهدای عرصه دفاع مقدس از مجموعه ژاندارمری بودند که خیلی مظلومانه در اولین سنگرهای دفاع از میهن عزیزمان شربت شهادت نوشیدند و همرزمان دیگرمان از مجموعه های شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب نیز بلافاصله، گروه گروه به مناطق جنگی اعزام شدند و هم دلاورانه از کیان وطن دفاع کردند و هم در انجام ماموریت های اصلی خود در حوزه نظم و امنیت شهرها و روستاهای مرزی خوش درخشیدند.

 از اینرو مجموعه انتظامی در عرصه دفاع مقدس، نقش بسیار عظیمی داشته و لازم است همه روسا، مدیران، فرماندهان و پیشکسوتان امروز و دیروز این مفاهیم را برای نسل جوان به خوبی تبیین و تشریح کنند و باید تلاش کنیم طی این مناسبت ارزنده همه اقشار مردمی با اهداف حوزه نظم و امنیت در ابعاد امنیت فردی، اجتماعی و ملی همراه شوند و همگان به خوبی احساس کنند که خیلی از موضوعات ساری و جاری سطح جامعه بدون حضور و ورود خادمان نظم و امنیت وطن محقق نخواهد شد.


انتهای پیام/ تاح الدینی https://armanekerman.ir/vdcepo8zxjh8wpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما