تاریخ انتشار :جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸
۰
plusresetminus
بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران با اشاره به فوت مهسا امینی و اظهارات برخی از چهره های سلبریتی گفت: سلبریتی ها باید بدانند چه برداشت هایی ازصحبت آن ها می شود.
سلبریتی ها باید بدانند چه برداشت هایی ازصحبت آن ها می شود/ بدون داشتن اطلاعات نباید اظهارنظر کرد
به گزارش راه آرمان:بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص فعالیت های سلبریتی ها در فضای مجازی و اظهارنظر در خصوص موضوع مهسا امینی بیان کرد: من یاد گرفته‌ام در موضوعاتی مانند این اتفاق تا تحقیقات کامل نشود هیچ حرفی نزنم و حکمی نمی‌توانم بدهم.
احمد نجفی با اشاره به این که باید اول همه اطلاعات تکمیل شود بیان کرد: به‌صورت عجله‌ای که نمی‌شود حرفی درباره اتفاقی که این‌گونه هست مطرح کرد لذا من سعی می‌کنم رفتارم تناسبی با قانون داشته باشد و ببینیم قانون چه می‌گوید و آن‌وقت بتوانم نظرم را بدهم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این افراد مسئول کار خودشان هستند بیان کرد: آن ها سواد و شعور دارند باید بدانند چه برداشت هایی از این صحبت‌ها انجام می‌شود.
نجفی در پایان با تاکید بر این که  تا زمانی‌که چیزی مشخص نشده نباید اظهار نظر کنند بیان کرد: اخبار فضای مجازی معمولاً یا غلو و یا کم و زیاد است باید صبر کرد تا قانون رسماً نتیجه را اعلام کند.
صبح زاگرس
انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdciy3azqt1arq2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین