تاریخ انتشار :شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸
۰
plusresetminus
رضایی گفت: سال تحصیلی جدید با حضور 650 هزار دانش آموز و 43 هزار معلم در کرمان فعالیت خود را به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز کرده است.
650 هزار دانش آموز کرمانی سال تحصیلی خود را آغاز کردند/ معلمان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس میدان دار بودند
به گزارش راه آرمان؛ همزمان با آغاز سال تحصیلی و  هفته دفاع مقدس  زنگ مهر و ایثار با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان در مدرسه شهید یوسف‌اللهی نواخته شد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: سال تحصیلی جدید با حضور 650 هزار دانش آموز و 43 هزار معلم فعالیت خود را به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز کرده است.

رضایی خطاب به دانش آموزان افزود: مردم ایران از نظر هوش و ذکاوت در دنیا بی نظیر هستند و هر کس از وقت و زمان خود به خوبی استفاده کرد بهترین نتیجه را خواهد گرفت ، فردا از آن شما دانش آموزان است که با بهتر درس خواند فرد موثری در جامعه خواهید شد.

این مقام مسئول ادامه داد: آموزش و پرورش ، معلمان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس میدان داری کردند و سند افتخار ما 36 هزار لاله پرپری است که در راه این نظام و برای اعتلای این نظام خون خود را ایثار کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: شما دانش آموزان عزیز در مدارسی تحصیل می کنید که مزین به نام شهداست پس وظیفه سنگینی دارید باید همت کرد و برای آینده ای پر تلاش خود را آماده کنی.

انتهای پیام/ط
https://armanekerman.ir/vdceoo8z7jh8wpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما