تاریخ انتشار :شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۴
۰
plusresetminus
امام جمعه موقت تهران گفت: هفته دفاع مقدس برای شناخت بیشتر اهداف دشمن و پی بردن به مدد و الطاف الهی است و از این آیینه باید آینده را ببینیم.
هفته دفاع مقدس برای شناخت بیشتر اهداف دشمن است/ قصه این اغتشاشات قصه اعتراض نبوده و نیست
به گزارش راه آرمان؛  آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس  صبح امروز در فاطمیه ستاد سپاه ثارالله در جمع سپاهیان  با بیان ابعاد مختلف جنگ هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد :تنها راه خنثی نمودن فتنه ها بکار بستن تفکر وفرهنگ دفاع مقدس و تابعیت محض از ولایت فقیه است

وی همچنین افزود: هرچه از جنگ تحمیلی فاصله زمانی می گیریم باید با اهداف جنگ و جهاد بیشتر آشناتر شویم. هفته دفاع مقدس برای شناخت بیشتر اهداف دشمن و پی بردن به مدد و الطاف الهی است و از این آیینه باید آینده را ببینیم.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد:در چهل دومین سالگرد دفاع مقدس، جنگ نظامی را پشت سر گذاشتیم ولی چهار جنگ دیگر شامل جنگ اقتصادی، جنگ سیاسی، جنگ روانی و جنگ رسانه ای داریم که انشاءالله باهوشیاری و همدلی بیشتر وتبعیت محض از ولایت، از همه آنها با پیروزی و سربلندی عبور خواهیم کرد.

ایت الله سید احمد خاتمی در بخش دوم صحبت های خود با بیان اینکه دشمنان شما مردم از مدت‌هاست در پی اغتشاش هستند و دنبال سوژه بودند، بیان داشت: آن‌ها موفق نشده بودند تا این که این سوژه برای آن‌ها پیش آمد که بسیار سوژه دندان‌گیری برای آن‌ها شده و آن‌ها سوار بر این موج شدند.

وی ادامه داد: این‌ها دلشان برای آن خانم نسوخته بود، این‌ها دلشان برای مقابله با نظام و شما مردم لک زده بود و عقده‌گشایی کردند، مسئله‌ای که اصلاً برای این اغتشاشگران مطرح نبوده، همان مسئله آن خانم است. به دلیل اینکه مسئولان ما به جد در صحنه هستند، دیگر غیر از بررسی دقیق چه می‌خواهید و مسئولان هم در حال انجام این کار هستند.

آیت‌الله خاتمی گفت: قصه، قصه مقابله با دین بود، دلیل آن سوزاندن قرآن، سوزاندن مسجد و کشیدن چادر از سر زن مسلمان‌ و کار رضاخانی کردن است و این یعنی ضدیت با دین.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر علیه شما مردم بود، تأکید کرد: به دلیل اینکه، پرچم جمهوری اسلامی ایران که نماد اقتدار و عزت مردم است به آتش کشیده شد. اقدام علیه مردم یعنی بیش از ۶۰ آمبولانس را تخریب کرده‌ و تعدادی را به آتش کشیده‌اند. برای چه آمبولانس‌ها را می‌سوزانید؟ این آمبولانس‌ها برای چه کسی است؟ برای این مردم است. پس شما ضد مردم هستید. آتش زدن بانک‌ها یعنی آتش زدن سرمایه مردم، شرمتان باد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: این اغتشاشات بی‌سابقه نیستند، سال‌های ۷۸، ۸۸ همین اغتشاشات بودند، آدم‌های آن‌ها نیز همین افراد و اغتشاشگران امروزی بودند، شعارها همین شعارهای امروزی بود؛ اما این بار مردم با آن‌ها همراهی نکرده‌اند، حتی نفرینشان کردند. گفتند اعتراض دارید، چرا اموال مردم را به آتش می‌کشید. پس، قصه این اغتشاشات قصه اعتراض نبوده و نیست؛ اغتشاشاتی که به لطف خدا لحظات پایانی خود را می‌گذراند..

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcf11dyyw6d0va.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین