کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

کف پای سربازان نیروی انتظامی را می بوسم/ در مقابل اهانت دشمن به مقدساتمان کوتاه نمی آییم

2 مهر 1401 ساعت 18:33

سردار معروفی گفت: همه دشمنان انقلاب و بدخواهان بدانند اهانت به قرآن و پیامبر و اهل بیت و عاشورا خط قرمز ماست و ما به هیچ عنوان در حوزه اهانت دشمن به مقدساتمان کوتاه نمی آییم.


به گزارش راه آرمان سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در تجمع بزرگ مردم کرمان در اعتراض به هتک حرمت تصویر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان آزادی کرمان ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس گفت: درود به هوشمندی و ولایت باوری مردم کرمان که پای حقیقت دین و انقلاب اسلامی ایستادید و با این تجمع پیامی هم برای دوستان و هم دشمنان صادر کردید. 

هوشمندی ملت ایران دلیل عصبانیت دشمن است


سردار معروفی افزود: این تجمع به دوستان، امید به ایستادگی در جبهه حق و به دشمنان ثابت می کند که ما همه حاج قاسمی هستیم. 

حسین معروفی تاکید کرد: ایران اسلامی در زمان زعامت امامین انقلاب قابلیت ها و خروجی زیادی را برای ملت ایران و همه آزادیخواهان و ملل مسلمان دنیا به ارمغان اورد که فهرست بزرگی از عظمت، شوکت و بزرگی ملت ایران است. 

وی ادامه داد: یکی از قابلیت های ملت بزرگمان و شما مردمان نجیب و دوست دار حاج قاسم؛ هوشمندی شما است، همه ی دعوا امروز در دنیای استکبار بخاطر همین هوشمندی ملت ایران است. 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در بدو پیروزی انقلاب اسلامی در بوجود آوردن نظام اسلامی فقط یک گروه سیاسی و یک قوم نبود، گفت: در آن زمان تمام اقوام بزرگ و همه احزاب در کنار هم تحت امر امام (ره) قیام کردند و انقلاب کردند و حکومت اسلامی تشکیل دادند. 

سردار معروفی با تاکید بر این امر که در زمانی هم که جنگ قومیت در ترکمن و بلوچستان و کردستان بوجود آمد ملت ما رفتند و از حقیقت دین و ایران دفاع کردند، گفت: دفاع مقدس برگ زرین دیگری از حضور مردم ایران بوده است. 

وی ادامه داد: این مردم ثاراللهی از استان کرمان در ۸ سال دفاع مقدس  ۶۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کردند. 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: مردم جنگ نابرابر را تبدیل به دفاع مقدس کرده و آن را جاوید و مقدس ساختند.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس در لشکر41 ثارالله، حاج قاسم بیشترین نقش را در پیروزی ها داشت؛ عصاره مردم کرمان در ثارالله جمع شده بود.

دانشمندان هسته ای ایران در اردوگاه صلح آمیز فعالیت دارند


وی با بیان اینکه در جریان هسته ای کل ملت ایران پای فناوری و علم جوانانش ایستاد؛ توضیح داد: در سفر اخیر رییس جمهور به نیویورک در سازمان ملل؛ آیت الله رئیسی به صراحت گفت ما براساس فتوای شرعی امام المسلمین ساخت سلاح هسته ای را حرام شرعی می‌دانیم و امروز تلاش دانشمندان هسته ای ما در اردوگاه صلح آمیز است اما دشمنان نمی توانند پیشرفت و علم ما را ببینند. 

حسین معروفی اظهار کرد: همچنین در محاصره و تحریم اقتصادی که دشمن بر ما تحمیل کرد، ملت ایران کمبودها را تحمل کردند و اکنون دشمن اذعان به شکست می کند. 

معاون هماهنگ کننده تاکید کرد: دشمن خواست قلب حاج قاسم را نابود کند تا حرکت مقاومت را خاموش کند اما هزاران قلب برای مقاومت ایجاد شد و راه مقاومت به مکتبی موفق برای همه شیعیان تبدیل شد. 

وی به  غائله ۹۶؛۹۷؛۹۸  که مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند، اشاره کرد گفت: امروز هم دشمن ناامید می شود زیرا مردم این فتنه را که با آشوب همراه بود ختم خواهند کرد. 

ملت ایران عکس حاج قاسم را به عنوان یک نماد در خانه های خود دارند


سردار معروفی افزود: امروز ۸۰ میلیون قلب ملت ایران از همه گروه ها و احزاب سیاسی، ملی، مذهبی، سنی و شیعه همه اقوام عکس شهید بزرگمان حاج قاسم را به عنوان نماد در خانه های خود دارند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در خانه ای که عکس این مرد بزرگ وجود دارد یعنی حقیقت انقلاب اسلامی وجود دارد؛ چون حاج قاسم عصاره ملت ایران و تربیت شده مکتب امامین انقلاب است و امروز ما بدنبال تولید حاج قاسم با اندیشه زیبای انقلابی، اسلامی، اعتقادی و ملی هستیم.

فرمانده سابق سپاه ثارالله کرمان ضمن درخواست از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس گفت: واقعیت های دفاع مقدس را باید به جوانان و نوجوانان بازگو کرد؛ مردم ، جوانان دختران و پسران بدانید ۱۸۸ هزار انسان مومن و قهرمان را تقدیم کردیم اما دامان ناموس ایرانی را حفظ کردیم؛ همین یک‌خروجی برای ملت مومن و برای بچه های حاج قاسم کفایت می کند و تاریخ بعد از ما قضاوت خواهد کرد که ما ناموس پرستیم و آن را از گودال قتلگاه یاد گرفتیم.

معروفی بااشاره به مجاهدتهای شهید سلیمانی در جبهه مقاومت اظهار کرد: بعد از دفاع مقدس حاج قاسم زمانی که جنایت استکبار را در تعرض به ناموس اهل بیت(ع) و مسلمین دید کمر همت را بست و از سرزمین های مختلف نیروها را بسیج کرد و از ناموس امیرالمومنین دفاع کرد.

وی افزود: زمانی که داعشی ها به ناموس ایزدی ها تعرض کردند حاج قاسم در اربیل نگذاشت دست نحس آنها به سرزمین پاک ما برسد او به همراه مدافعین حرم ناموس ما را حفظ کردند.

جریان خانم امینی یک رمز برای آشوبگری بود


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز همه ما از فوت خانم امینی ناراحت هستیم که در اقدامی بی سابقه رئیس جمهور کشور شخصا به خانواده او تسلیت گفت اما جریان خانم امینی یک رمز برای آشوبگری بود.

سردار معروفی عنوان کرد: همه بدانند امنیت خط قرمز ملت بزرگ ایران است؛ نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج همه در یک صف واحد محکمتر از زمان‌جنگ خود را سپر بلای ملت قرار می دهند و نیروهای مسلح جان پناه و سنگر امن ملت ایران هستند.

وی خطاب به دشمنان اعلام کرد: دشمنان بدانند ما قدردان مجاهدت نیروی انتظامی هستیم و من کف پای سربازان نیروی انتظامی را می بوسم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: همه دشمنان انقلاب و بدخواهان بدانند اهانت به قرآن و پیامبر و اهل بیت و عاشورا خط قرمز ماست و ما به هیچ عنوان در حوزه اهانت دشمن به مقدساتمان کوتاه نمی آییم.

حسین معروفی گفت: دشمنان نمی توانند ما را احساسی کند؛ ما تدبیر داریم و با حکمت عقلمان که در مکتب امامین انقلاب پرورش داریم با منطق با مسائل برخورد می کنیم.


وی ادامه داد: امسال دشمنان خواهند دید که در سالگرد سوم شهید سلیمانی چه انقلابی در کرمان به پا شود و چه جمعیتی به کرمان می آید؛ این مصومنیت انقلاب اسلامی است.

فرمانده سابق سپاه ثارالله کرمان خاطرنشان کرد: حاج قاسم به ما سفارش کرد که بزرگترین شئون عاقبت به خیری پشتیبانی ولایت فقیه است و ما برای محافظت از ایران که اکنون خیمگاه سیدالشهدا است؛ باید  عباس انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 129696

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129696/کف-پای-سربازان-نیروی-انتظامی-می-بوسم-مقابل-اهانت-دشمن-مقدساتمان-کوتاه-نمی-آییم

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir