کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد؛

جنگ امروز انقلاب اسلامی جنگ احزاب است/ کد رمز آشوب عقده گشایی از دین و مردم ولایت مدار است

3 مهر 1401 ساعت 14:01

سید احمد خاتمی گفت: آشوب گران به مسجد، قرآن، پرچم، و مردم عادی حمله ور شدند که نشان از عقده گشایی با مردم دارند، اما مردم در این جنگ احزاب مقاوم ایستاده اند و روسیاهی این جنگ که سلبریتی های بد امتحان داده در ان سهیم هستند، بر صورتشان خواهد ماند.


سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در جمع عزادارن  رحلت رسول اکرم و امام حسن مجتبی (ع) به دوران ۶۳ ساله پیامبر خاتم اشاره کرد و گفت: عمر پیامبر اکرم به سه دوره طلایی تقسیم می شود ، اولین مرحله، دوره ۴۰ ساله قبل از بعثت رسول اکر م  یعنی اوج  دوره جاهلیت است که اوج افول ارزش ها و اخلاقیات و معنویت بود.

پیامبر مسجد را نماد حکومت دینی و ساخت و ساز مهندسان قرار داد
وی ادامه داد: پیامبر ضرب المثل پاکی، صداقت و اخلاق  در دوران جاهلیت بود، که نماد این امر در مورد حجر الاسود  به وضوح مشخص است و در آن زمان همه به امین بودن پیامبر اذعان داشته اند.

 حجت الاسلام والمسلمین خاتمی ابراز کرد: از دوره بعثت تا حجرت که ۱۳ سال بود، شالوده دین شکل گرفت و پیامبر در این دوران نیرو سازی کرد و کادر انسانی با ارزش های مهم اخلاقی و دینی خود را پرورش داد و از جامعه جاهلی یک جامعه انسانی را پرورید.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان اذعان کرد: دوره سوم زندگی پیامبر از حجرت تا شهادت بود که ۱۰ سال طول کشید وتمدن نوین اسلامی در این دوره شکل گرفت، ساخت مسجد ، ایجاد تفاهم نامه صلح با ادیان دیگر و محور قرار دادن مسجد در قضاوت و دادرسی و پورش احکام دینی  سه کار مهم پیامبر در زمان تدوین تمدن اسلامی بود.

 وی با بیان اینکه پیامبر در ابتدای تشکیل حکومت اسلامی ساخت  دو مسجد قبا و بعد مسجدالنبی پرداخت گفت: اولین اصلی که پیامبر به همه آموخت این بود، خط مسیر مهندسان دینی در راس ساخت و سازها باید باشد نه اینکه بعضی ها در برخی جاها ساخت مسجد آخرین کارشان هم نیست، بارها مشاهده شده که یک شهرک بزرگ ساختتند، همه نوع زیر ساختی دارد، اما مسجد ندارد.

وی ادامه داد: پیامبر قرار داد زندگی مسالمت آمیزرا با سه قبیله یهود بنو غریضه، بنو نظیر، بند قنعقا امضاء کرد اما متاسفانه هر سه قبیله خیانت کردند و پیامبر هم برخورد مناسب و قاطعانه ای با آنها کرد که اعدام و اخراج از مدینه طبق نظر سران خودشان از جمله این اقدامات بود.

خاتمی افزود: سومین کاری که پیامبر در ورود به مدینه انجام داد،سامان دهی احزاب دینی بود، اما جنگ احزاب از همان زمانی که پیامبر حکومت را آغاز کرد شکل گرفت و از ابتدای حکومت پیامبر درگیر جنگ شد.

پیامبر ۸۰ جنگ را که اکثریت از سوی احزاب بود تحمل کرد
نماینده مردم کرمان د رمجلس خبرگان افزود: در طول ده سال حضور حکومت دینی  ۸۰ جنگ بر پیغمبر تحمیل شد، که هر سالی به طور متوسط ۸ جنگ به نام غزوه که بزرگ بودند  و سریه که جنگ های پارتیزانی بودند شکل گرفت.

خاتمی تاکید کرد: دو حکومت در آغاز اسلام، صد درصد دینی شکل گرفت یکی حکومت ۱۰ ساله نبی اکرم در مدینه و دیگری حکومت ۵ ساله امیر المومنین در کوفه بود که این دو عبرت آمیز است هر دو حکومت با جنگ آغاز و با جنگ به پایان رسیدند.

وی اذعان کرد: در آخرین لحظات عمر پیامبر جنگ  با رومیان درحال انجام بود و در حالی پیامبر از دنیا رفت که هنوز دغدغه جنگ داشت، در زمان علی ابن ابی طالب نیز اینگونه بود، چند ماهی از حکومت علی نگذشته بود که جنگ جمل راه انداختند، پیمان شکنان در بصره پادگان ساختند، وحشی گری کردند و آدم هایی که علی بر مسند  گمارده بود راشکنجه کردند.
 
جنگ ما، جنگ تمام دین در برابر تمام کفر است این بهانه نیست
وی افزود: در جنگ صفین که در دل این جنگ خوارج و و غیره خارج شدند و فتنه انگیزی یهود هم مشهود بود، حتی علی ابن ابی طالب نیز آخرین لحضات  عمرش را در جنگ گذراند، حکومت دینی هزینه دارد و حکومت دینی بی هزینه نیست.

خاتمی ابراز کرد: اینکه بعضی ها درداخل عنوان می کنند که بهانه دست کسی ندهید، تا در آرامش باشیم باید گفت؛ کدام بهانه؟ آنها(دشمنان) دین ما را می خواهند، ماهم با کسانی که تماما کفرند وما تماما دین مدارا نمی کنیم.

وی افزود: با ما می جنگند تا دست از دین برداریم؟حکومت دینی بدهیم تا کسی چیزی به ما نگوید؟ ما می خواهیم دین دار باشیم، آنها نمي خواهند ماهم نمی خواهیم کفر باشد و کل شرک را برای مقابله هدف باید گرفت.

سخت ترین جنگ پیامبر اسلام، جنگ احزاب بود
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان افزود: از جنگ های بسیار سخت پیامبر جنگ احزاب بود، کفار قریش از مکه با هم پیمانانشان آمده بودند به مقابله با پیامبر، در داخل هم یهودی ها شروع به عملیات روانی و جنگ روانی کردند  انواع شایعات را درباره پیامبر منتشر کردند تال نظام دینی را ساقط کنند.

وی افزود: در جنگ احزاب زمانی که علی اسدالله پا به میدان نبرد گذاشت ،پیامبر(ٌص)فرمودند؛ تمام ایمان به جنگ با تمام شرک آمده است و با یک حرکت شمشیر تمام کفر بر زمین افتاد.

وی باخطاب کردن مردم کرمان با نام  وفاداران به پیامبر، گفت: امروز و این روزها جنگ احزاب انقلاب اسلامی به راه افتاده، فتنه ۷۸ کوی دانشگاه جنگ احزاب بود، منافقین داخلی و رئیس جمهور رزل آمریکا همه وارد میدان شدند تا به نظام اسلامی آسیب برسانند اما به فصل خدا هیچ غلطی نتوانستند، بکنند.

جنگ انقلاب اسلامی جنگ احزاب است
خاتمی ادامه داد:  در فتنه ۸۸ آمریکا رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به میدان آمدند و موشه دایان نخست وزیر این رژیم غاصب بارها عنوان کرد؛ تظاهر کنندگان سربازان من هستند و از سران فتنه حمایت کرد، سلطنت طلبان و منافقین آدم کش آمدند، کشور را خسارت زدند، اما شکست سختی خوردند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در فتنه ۹۸ فتنه با کد رمز بنزین باز جنگ احزاب شکل گرفت، موفق نشدند و این هفته ای که گذشت استارت جنگ احزاب دوباره را زدند و ناکام ماندند و ملت در برابر براندازان ایستادند.

وی به آشوب ها اخیر اشاره کرد و گفت: دشمنان ومشرکان دین با شکست های قبلی به  دنبال پیدا کردن سوژه هایی بودند تا دوباره فتنه را مشتعل کنند، می خواستند از گرونی ها برای خودشان کلاهی درست کنند، بنا داشتند مهرماه دانشگاه ها را به آشوب بکشانند اما سوژه دندان گیری نداشتند، خوب؛ قصه این خانم رخ داد، دیدند سوژه دندان گیری است، پس دوباره وارد میدان شدند.

حق کشی صورت نخواهد گرفت
خاتمی ادامه داد: ریس جمهور، قوه قضائیه و مقننه همه گفتند؛ پیگیری می کنیم و به ملت خواهیم گفت، در تمام دنیا امثال این حوادث ممکن است، اتفاق بیافتد اما مسئولان اجازه نخواهند داد حق کشی صورت گیرد، اما عقده گشایی ها صورت دیگر آشوب بود، عقده گشایی ها از دین رمز اصلی بود.

وی با بیان اینکه مگر مسجد با شما چه کرده که مسجد را و قرآن را به آتش می کشید، گفت: این تحرکات یعنی عقده گشایی از دینو جنگ با مردم، چادر زن مسلمان را از سر زن مومن می کشید؟ حیا نکردید؟ به حضرت علی(ع) خبر دادند؛ که خلخالی را از پای  زن یهودی در آوردند؛ علی گفت: باید از غصه بمیرید، چادری کشیده شده و استفاده ابزاری ازعلی علیه السلام شده و یک کار رضا خانی رخ داده است ، باید این حرکت را محکوم کنید، این کد مقابله با دین است،چادر را از سر زن مسلمان در اوردند این امر محکوم است.

عقده گشایی از دین با کد  رمز حمایت از یک خانم
خاتمی تاکید کرد: دیگر عقده گشایی آشوب گران از ملت است، برای مقابله با مردم پرچم کشوررا می سوزانند، پرچم نماد یک ملت است پرچم را سوزاندند، مرگشان باد وشرمشان باد این مقابله  مستقیم با مردم و ملت است وقتی بانک را به آتش کشیدند ممقابله با مردم است.

وی افزود: آشوب گران با مردم ضد هستند زیرا شعارشان شعار دین و معنویت است و شعار نظام جمهوری اسلامی ایران است وجرم ملت همین حمایت از نظام اسلامی و حکومت دینی است، اینها از مردم و دین  و از نظام اسلامی عقده گشایی کردند.

وی با بیان اینکه حتاکان به سردار شهید ما و ولایت فقیه حتاکی کردند گفت: در سال ۸۸ هم اینگونه کردند  به عکس امام راحل توهین و حتاکی کردند و این کاملا نشان می دهد ، جنگ احزاب و آدم‌ها همان آدمهای قبلی هستند اما جری تر شده، از شکست های بسیار، در اردوگاه جنگی فعلی همان افراد آمریکا ، انگلیس و اسرائیل  و بد بخت های روسیاه سلطنت طلبان و منافقان هستند، همان هایی که  در سال ۵۷ روز مردم را تبدیل به شام سیاه کردند و هزاران نفر را بی رحمانه کشتند.

حمایت انسانی به قیافه سلطنت طلبان شیطان صفت که قاتل مردم بودند، نمی آید
وی به خاطره یکی از رئسای ساواک آمریکا، اشاره گرد و گفت: د رآن زمان فردی  به شاه ایران فحش می داد، شاه دستور داد شیرهای باغ وحش را چند روز گرسنه نگه دارند، و بعد این فرد را در قفس شیرها انداخت و به چشم بهم زدنی تیکه تیکه شد و شاه با این عنوان که دیگر کسی جرات جرات نکنند به ما فحش دهند، این رفتار را به همه نشان داد.

خاتمی ادامه داد: شما سلطنت طلبان کسانی بودید که مردم را روی اجاق گاز داغ قرار می دادید و می سوزاندید، بنابر این به قد و قامت شما حمایت از زنان نمی‌آید، به قیافه شما جنایتکاران انسان دوستی نمی آید، همین  منافقین ۱۷ هزار نفر را بی گناه  ترور کردند، از شهید مدنی دستغیب صدوقی گرفته تا بچه در آغوش مادرش که در خانه بودند با نارنجک خانه را نابود کردی، چهره ننگین شما این است و بعد دل می سوزانید برای یک خانم؟

 نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت: دین مردم و نظام اسلامی هدف شماست، اما پیشاپیش بگوییم در جنگ احزابی که  می خواستید دین را بر اندازید، شکست خورده اید  اینبار هم تیرتان به سنگ خورد.
سلبریتی های بد امتحان داده با دشمن همراه شدند

وی با بیان اینکه گرچه هنوز شیاطینی هستند، اما طبق اطلاع دقیقی که داریمف می دانیم که جنایات اینها اینبار هم  فروکش کرده ، صدق سخنان من اذعان برخی افراد است که نظام را قبول ندارند و مرتب می گویند؛این وحشی گری ها برای چیست؟ حرف بزنید اعتراض کنید ولی به مردم و اموالشان آسیب نزنید؟

 خاتمی گفت: مردم صف خود را از اینها جدا کردند بنابر این اعتراض غیر مدنی و آشوب آنها در شیب سقوط است، برخی از این سلبریتی های بد امتحان داده و از امتحان بد بیرون آمده خودشان  را همراه کردند، زهی نادانی، زهی روسیاهی که از ملت خود ببرند و به بیگانگان بپیوندند و جنگ احزاب با سر بلندی اسلام به پایان خواهد رسید و پرچم این انقلاب به دست رهبر ما سید علی به دست امام زمان سپرده خواهد شد.


انتهای پیام/ طهماسبی


کد مطلب: 129705

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129705/جنگ-امروز-انقلاب-اسلامی-احزاب-کد-رمز-آشوب-عقده-گشایی-دین-مردم-ولایت-مدار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir