تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۸
۰
plusresetminus
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

ایران اسلامی، ایرانی مطرح در سیاست های جهانی است

حجت الاسلام سید احمد خاتمی در یادورای شهدای کهنوج ضمن اشاره به رشادت و دلاوری های شهید سرافراز کهنوج که در چنگ دشمنان با دنیای شهامت، گفت مرگ بر صدام ضد اسلام، گفت: آن زمان همه کشور این شعار را سر میداد، اما خطری مارا تهدید نمیکرد، شهید شهسواری در بین خطر این چنین شهامت داشت و این افتخار شهید کهنوج ماست.
ایران اسلامی، ایرانی مطرح در سیاست های جهانی است
به گزارش"راه آرمان" حجت الاسلام سید احمد خاتمی نماینده کرمان در مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای کهنوج ضمن اشاره به رشادت و دلاوری های شهید سرافراز کهنوج که در چنگ دشمنان با دنیای شهامت، گفت مرگ بر صدام ضد اسلام، اذعان کرد: آن زمان همه کشور این شعار را سر میداد، اما خطری مارا تهدید نمی کرد، شهید شهسواری در بین خطر این چنین شهامت داشت و این افتخار شهید کهنوج ماست.
 
 
وی ضمن اشاره بر اجتماع مردم و گرامی داشت یاد شهدا بیان کرد: این اجتماع با شکوه گویای بی قراری عشق شما به شهیدان، اهل بیت عصمت و طهارت است.
 
 نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با پاسخ به این سوال که ایران کجاست، در چه نقطه ای از تحولات جهانی قرار دارد و دشمنان چه هدفی دارند، اذعان کرد: ایران اسلامی، ایرانی مطرح در سیاست های جهانی است، روز به روز ایران شکوفا تر خواهد شد.
 
 
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور،و اشتیاق سران کشور های جهان برای ملاقات با رئیس جهمور در سازمان ملل گفت: تجلیل از ایشان در سازمان ملل، تکریم از ملت بزرگ ایران است، ایران نه تنها منزوی نیست، بلکه چهره مطرح جهان بشریت است.
 
 
حجت اسلام خاتمی با اشاره عملکرد دولت در قرارداد شانکهای گفت: دولت های سابق خیلی تلاش کردند ک بتوانند ک عضو این پیمان شوند نشد.
 
وی افزود: از موفقیت های دولت جدید، عضویت افتخار امیز دراین قرارداد است، ک انتظارمیرود گشایشی فراوان در عرصه های اقتصادی کشور داشته باشد.
 
 
حجت الاسلام خاتمی تشریح کرد: این وضعیت گویای انست که دشمنان نمیخواهند این موفقیت ها دیده شود، از اهداف اغتشاشات اخیر، ندیده شده این موفقیت هاست.


انتهای پیام/کیوان
https://armanekerman.ir/vdcjvhev8uqe8az.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما