تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۲
۰
plusresetminus
علیرضا نادری رئیس شورای شهر کرمان با طرح این سوال؟ افرادی که به صحنه امدند، به چه چیزهایی توهین کردند؟گفت: یک دشمن قدار امروز برای مملکت ما تصور شود، باید دید به چه نمادهایی حمله می کند، پرچم یک کشور مگر نماد یک مملکت نیست، مگر جسارت به پرچم تعرض به حریت و استقلال کشور نیست، مگر تعرض به مالک اشتر زمان ما ژنرال سلیمانی جهان ، نابود کردن استقلال و راه مقاومت نیست؟ 
اهانت به حاج قاسم، آسیب به استقلال و راه مقاومت است / آسیب زنندگان به اموال شهرداری پاسخ گوی میزان خسارت های وارده باشند
به گزارش "راه آرمان" علیرضا نادری رئیس شورای اسلامی شهر کرمان در پنجاه و نهمین جلسه علنی شهر کرمان با اشاره به حوادث اخیر رخ داده در کشور و سطح استان و شهر کرمان گفت: عده ای مدعی هستند که این حوادث به علت وجود یک بغض فرو خفته بود که سر باز کرده است و منتشر شده است .

وی با بیان اینکه بنده هم قبول دارم که یک بغض فرو خفته سبب این حوادث شده است اما بغض از چی ، چه نوع بغضی و بغض چه کسانی؟ ابراز کرد: اگر بغض کسانی هستند که از گرانی ها، سختی ها و مسائل اقتصادی روز گریبان گیرشان شده و ناراحت هستند،  همان هایی بودند که دو روز گذشته وارد صحنه شده اند و کسانی هستند که از این حوادث آسیب دیده اند اما تا پای جان تا اخرین قطره خون در کنار این انقلاب، مملکت و سربلندی آن ایستاده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان تاکید کرد: کسانی که اتش به پا کردند، کسانی نیستند که پا برهنه باشند، بلکه  مردم مناطق  مرفه و پولدار نشین شهر ها بودند، افرادی خود فروخته و اجیر شدگان اجنبی ها هستند، اینها از ایرانی ها آسیبی ندیده اند، اینها گرانی ها را بر مردم تحمیل کردند.

وی ادامه داد: کسانی که از این ها حمایت کردند، کسانی هستند که سردمداران این گرانی ها و سختی ها بر مردم هستند، کسانی هستند که مملکت را به این روز سیاه کشاندند، که الان مجبور شدند برای اصلاحات اقتصادی، اصلاحاتی را انجام دهند که این مسائل منجر به ایجاد این گرانی ها شد.

نادری ادامه داد: بعض فروخفته هست اما بغض از چی ؟بغض از ناکامی های سردمداران استکبار در شکست سوریه، عراق، یمن  و در افغانستان، بغض فروخفته از شکست های پی در پی در مقابله با ایران و در مقابل حرف منطقی ایران، و حرف غیر منطقی خودشان در مذاکرات برجامی نافرجام ترکمانچای گونه شان، شسکت خوردند، پس قطعا بغض دارند.

رئیس شورای شهر کرمان ادامه داد: بغض از اصلاحاتی که در حال انجام است، به واسطه خرابکاری های های اقتصادی که قبلا در ایران اجرا شده به منظور فروپاشی ایران، خداراشاکریم که نا کام ماندند، بنابر این شکست خوردند زیرا اصلاحات اقتصادی در حال شکل گیری است و ساختار اقتصادی از دست این اجانب داخلی در حال خروج است و از این مسئله بغض دارند.

نادری تاکید کرد: یقینا این بغض ها ترکیده است اما کسانی که سراسیمه کفتار وار، وارد صحنه شدند و تصور کردند؛که بوی مردار منتشر شده است، اعم از پیرزن 80 ساله ای که کشف حجاب کرد و تصور کرد که نباید از قافله عقب بماند، یا ورزشکاری که سراسیمه وارد میدان می شود و یا به اصطلاح سیاست مدارانی که وارد صحنه شدند و حمایت کردند از این اغتشاش گران ، همه از جرگه انقلاب بیرون شدند.

وی اذعان کرد: وقتی بیان می شود که ارزش ها جابجا  می شوند و بی ارزش ها با ارزش می شوند یعنی منکر جای معروف را می گیرد، دقیقا مسئله امروز ماست، فردی که خطایی را انجام می دهد به عمد و یا غیر عمد که بر ما روشن نیست، نیروی انتطامی با وی برخورد کرده و این برخورد از جنس قهر آمیز هم نبوده و هدایت شده فرد به مرکز نیروی انتطامی، که این کل ماجرا بوده است.

نادری ابراز کرد: فرد متخلف دچار حادثه شده است چه طبعی و چه غیر طبیعی که بر ما روشن نیست و بی شک پزشکی قانونی این مسئله را به صورت کامل بررسی می کند و بر همه  علت مرگ روشن می شود که آیا این مرگ طبیعی و یا غیر طبیعی بوده است که اگر غیر طبیعی است از جانب چه کسانی است؟

رئیس شورای شهر افزود: گرچه باید در مرگ این فرد شبه داشت و مجرم باید شناسایی شود و حتی در اینگه کل این ماجرا نیز عمدی شکل گرفته است هم شبه وجود دارد و بر ما روشن نیست و قضاوت هم نداریم اما باید مشخص شود، که مجرم کیست و پزشکی قانونی کنجکاوانه باید این مسئله را بررسی کند.

وی باطرح این سوال در خصوص اینکه افرادی که به صحنه امدند، به چه چیزهایی توهین کردند؟گفت: ما اگر بخواهیم یک دشمن قدار امروز برای مملکت خودمان ترسیم کنیم باید دید به چه نمادهایی حمله می کند، پرچم یک کشور مگر نماد استقلال و حریت یک مملکت نیست ، مگر تعرض به پرچم تعرض به حریت واستقلال مملکت نیست، مگر تعرض به مالک اشتر زمان ما ژنرال سلیمانی جهان نابود کردن استقلال و راه مقاومت نیست؟ 

نادری ادامه داد: مگر تعرض به نیروی انتظامی و سردمدار مقاومت که بعد از مالک اشتر جهان همچون سلیمانی به خود دیده باشد و یا در تاریخ عنوان شده باشد، و تعرض به کسانی که حافظ نظم و امنیت کشور است چه معنایی می تواند داشته باشد ؟تعرض به اموال عمومی نیز چه معنایی دارد؟

رئیس شورای شهر با طرح این سئوال که اگر دشمن بخواهدف کاری انجام دهد از این بدتر هم می تواند یا خیر ؟؟ گفت: در مقابل کسی که تخلف کرده و به سازمان انتطامی کشور فراخوانده شده، آیا باید به خاطرش مملکتی به اتش کشیده شود؟؟ و ده ها نفر به قتل برسند ؟ کدام جنایت کار در کل تاریخ چنین جنایاتی را مرتکب شده اند، و کسانی که از این اشخاص آشوب گر از این ها حمایت می کنند چه کسانی هستند؟؟.

وی ادامه : کدام شخص و یا کشوری با ژست آزادی خواهی چنین حرکات خارج از انسانیتی را انجام داده است، آیا چنگیز و هلاکوخان مغول اینگونه جنایاتی که این آشوب گران انجام داده اند را در ایران مرتکیب شده اند یا نشده اند؟ که یک نفر را به علت خطایی که مرتکب شده است، ده ها نفر را به قتل برسانند و مملکت را به آتش بکشانند.

نادری اذعان کرد: ما از نیروی انتطامی به شدت حمایت می کنیم، و ما پشت آنها بوده ضمن اینکه به علت شهادت چند تن از اعضای نیروی انتظامی نیز به این نیروی خدوم تسلیت و تبریک عرض می کنیم، و به تمام کسانی که در این حوادث اسیب دیده اند نیز تسلیت می گوییم و انشاالله خداوند به آنها عنایت کنند تا در این راه استقامت از خود نشان دهند و ما هم همراه آنان خواهیم بود.

در ادامه  محمود شعر باف شهردار کرمان نیز از پاکبانان و آتش نشانی شهر تشکر کرد و گفت: ما در این چند روز تمام نیروها و پرسنل تنظیف شهر تا ساعت 4 نیمه شب بیدار بودند و خرابکاری ها و سنگ هایی که در خیابان ها رها می شدند را تمیز می کردند تا ارامش شهر بهم نخورد.

شعر باف تاکید کرد: متاسفانه خسارات زیادی به اموال شهرداری نیز وارد شده است.

در پایان این نشست علنی به دزخواست همه اعضای شورای شهر مصوب شد تا شکایت نامه ای مبنی بر اخذ خسارت از عوامل آشوب و کسانی که به اموال شهرداری خسارت زده اند تنطیم و با مهر شورای شهر و شهرداری به قوه قضائیه استان کرمان ارسال شود، زیرا خسارت زنندگان باید پاسخ گوی آسیب به اموال بیت المال باشند.


انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcj8hevvuqe8az.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین