کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله خاتمی:

ایران امروز با ایران قبل از انقلاب زمین تا آسمان فاصله دارد

4 مهر 1401 ساعت 16:13

دهمین یادواره شهدای شهرستان عنبرآباد با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، مردم و مسئولان با سخنرانی آیت الله خاتمی در مصلی شهرستان برگزار شد


به گزارش "راه آرمان"صبح امروز دهمین یادواره شهدای شهرستان عنبرآباد با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، مردم و مسئولان شهرستان عنبرآباد در مصلی بزرگ شهرستان برگزار شد.

 
آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای شهرستان عنبرآباد گفت: یاد کردن از شهیدان کمتر از شهادت نیست.
 
وی گفت: اغتشاشگران و آشوب گران در پی آنند شهیدانتان فراموش شوند و فرهنگ شهادت از این مملکت رخت بر بندد.
 
آیت الله خاتمی عنوان‌ کرد: محتوای این یادواره این است که ما تا آخرین نفس و قطره خون راه شهدا را ادامه خواهیم داد. 
 
نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: طبق نص صریح قرآن، عمل شهیدان تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که این پرچم با پشتوانه سیصد هزار شهید عزیز، مزین به نام مقدس الله اکبر در اهتزاز بوده، است و خواهد ماند.
 
وی گفت: صدام قرار بود سه روزه ایران را بگیرد اما آنچه که او را زمین‌گیر کرد همین شهدای شما بودند که با دست خالی اما ایمان و ایثار در مقابل استکبار جهانی ایستادند.
 
آیت‌الله خاتمی افزود: ایران امروز با ایران قبل انقلاب زمین تا آسمان فاصله دارد ایرانی که در جنگ تحمیلی، حتی سیم خار دار نداشت، امروز پهپاد به روسیه صادر می کند.
 
وی افزود: فتنه باند مهدی هاشمی و هواداران منتظری، فتنه سال ۷۸ کوی دانشگاه و حمایت آمریکایی ها از آن، فتنه هشت ماهه سال ۸۸ که با میدان داری خواص بی بصیرت همراه بود و فتنه بنزینی همه برای اسقاط نظام اسلامی بود که پشت آن آمریکایی ها و اسرائیلی ها و آل سعود بودند.
 
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: فتنه امروز نیز در راستای همان فتنه های قبلی است شعارها، کینه ها و جنایات همان اعمال شنیع در سال ۸۸ بلکه بدتر را تداعی می کند. 
 
آیت الله خاتمی افزود: این انقلاب میوه شیرین بوستان شهادت فرزندان شما است که اهل اخلاص و دغدغه مند دین بودند.


انتهای پیام/بهادری 


کد مطلب: 129724

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129724/ایران-امروز-قبل-انقلاب-زمین-آسمان-فاصله

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir