تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۸
۰
plusresetminus
یادواره شهدای روستای آهوئیه با حضور صمدالله محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، آراسته فرماندار بافت و جمعی از مسئولین و مردم و خانواده معظم شهدای این روستا برگزار شد.
یادواره شهدای روستای آهوئیه بافت برگزار شد
به گزارش راه آرمان؛ یادواره شهدای روستای آهوئیه بافت با حضور صمدالله محمدی نماینده مردم  بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، آراسته فرماندار بافت و جمعی از مسئولین و مردم و خانواده معظم شهدای این روستا در محل مسجد روستای آهوئیه برگزار شد.

صمدالله محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا، به ویژه شهدای شهرستان و روستای آهوئیه و سید شهدای مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و عنوان کرد:  هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده بدست بیاورد به برکت خون این شهداست.

محمدی با بیان اینکه شهدا برای حفظ امنیت، اعتلای دین و زنده نگه‌داشتن اسلام و قرآن از جان خود گذشتند تا ما در عزت و سربلندی باشیم تصریح کرد: شهدا برای ولایت، امامت و اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کردند و ویژگی بارز آنها ولایت مداری بوده است.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیام روشن یادواره شهدا زنده ماندن یاد شهیدان در دل و جان امت اسلام است، تاکید کرد: راه شهدا پر رهرو و مرامشان ماندگار است و این پیام در بستر زمان جاری و در سطح جهان فراگیر شده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از همه دست‌ اندرکاران، متولیان و مسئولان برگزاری این یادواره خاطر نشان کرد: خدمت به شهداء توفیق بزرگی است تا بگوییم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم؛ و نمی گذاریم خونشان پایمال شود و خدا را قسم بدهیم به خون این شهدا که توفیق دهد به طریقی حرکت کنیم که مدیون شهدا نباشیم.

در پایان این یادواره، از خانواده شهیدای روستای آهوئیه تجلیل شد.

انتهای پیام/ع https://armanekerman.ir/vdcgxy9q7ak9xu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما