تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۷
۰
plusresetminus
حجت الاسلام سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز هم اردوگاه امام حسین و یزید برپاست و اغتشاشگران در اردوگاه یزیدیان هستند
همه ی روزها کربلاست مراقب باشید در کدام اردوگاه قرار می گیرید
به گزارش راه آرمان،  حجت الاسلام خاتمی امام جمعه موقت تهران و نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تسلیت شهادت امام رضا علیه السلام در مراسم سوگواری که به همین مناسبت در امامزاده سید محمد علیه السلام بردسیر برگزار شد گفت: به برکت وجود امام رضا ع بلاهای زیادی از سر مردم و کشور ما دفع شده است.

وی افزود: این مجالس از بوستان های  بهشت است مجالسی که در آن مومنان حاضر باشند و ذکر خدا باشد بوستانی از بهشت است و این اجتماع خوب شما و امام جمعه و مسئولان بردسیر در عزاداری های دو ماهه در سوگ آل الله جای تقدیر است.
حجت الاسلام خاتمی بیان کرد: معیار سنجش قبولی عزاداری های ما رنگ خدایی گرفتن ما است بنابراین هر چه بیشتر رنگ الهی گرفته ایم عزاداری هایمان مقبولتر شده است.

وی افزود: میزان توجه و اهمیت دادن به  نماز اول وقت میزان صبغه الهی گرفتن در زندگی فردی است یعنی رنگ امام حسین گرفتن است و حجاب داشتن یعنی رنگ اهل بیت گرفتن که حجاب ریشه تاریخی و قرآنی دارد و اگر بعد از دو ماه عزاداری حجاب و عفافتان بیشتر شد یعنی رنگ حضرت زهرا و زینب سلام الله علیهما گرفته اید.

در تاریخ ایران رضاخان قلدر چادر از سر زن ایرانی برداشت و در هفته گذشته دنباله روهای رضاخان چادر از سر زنان کشیدند که البته باید بدانند رضا خان به درک واصل شد شما مراقب باشید.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا؛ امروز هنوز اردوگاه امام حسین ع برپاست و اردوگاه یزیدیان نیز برپاست پس مراقب باشید که در کدام اردوگاه قرار دارید و اغتشاشگران هفته گذشته در اردوگاه یزیدیان بودند و همان کارها را با مردم کردند.
وی ضمن اشاره به سخنان رئیس قوه قضاییه افزود: هر کس در دل مردم ترس ایجاد کند باید به شدت با او برخورد شود و ما به منافقان و دشمنان می گوییم به لطف خدا این نظام باقی خواهد ماند و صبغه ولایی گرفتن و با ولایت ماندن یعنی صبغه الهی که مردم ما بعد از نماز جمعه ثابت کردند که رنگ ولایت دارند و باهم علیه منافقان و دشمنان این نظام هم صدا شدند.

انتهای پیام/شاه حیدری  https://armanekerman.ir/vdcfm1dyvw6d0ea.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما