تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۰
۰
plusresetminus
عشرت کردستانی گفت: سلبریتی ها از عشق و ارادات مردم و از پول بیت المال که متعلق به این ملت است ارتزاق کرده اند و در این جایگاه قرار گرفته اند، کسانی که به هر دلیلی همچون فوتبالیست ها ورزشکاران مطرح ، بازیگران سرشناس مورد شناخت مردم قرار گرفته اند اما انقدر بی شرف، پست و خائن هستند که به خاطر اینکه اغراض و منفعت های خودشان در ان سوی مرزها تامین شود ، بی مهابا جوانان را وارد میدانی که هیچ سودی برایشان ندارد، می کنند.
فوتبالیست بی اخلاق، کشور را برای تامین اغراض خود به آشوب کشید/ سلبریتی ها باید هزینه  خسارت هایی که به کشور زده اند را بپردازند
عشرت کردستانی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان معلول ایران و پرچمدار کاروان ایران در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶، در گفتگو با" راه آرمان" ضمن محکوم کردن حوادث اخیر که موجب خسارت های زیادی به کشور شد، گفت: این اتفاقات به نوعی اوج پستی، رذالت و اوج حماقت دشمنان ما را نشان می دهد که در چهل سال اخیر همیشه به بهانه های کثیف و از پیش تعیین شده که تماما مشاهده شده با مهره های خودشان این اتفاقات واقعا تلخ را رقم  می زنند، واردمیدان می شوند.
 
وی ادامه داد: دشمنان اتفاقات تلخی را در این دوره رقم زدند، گرچه برای ملت ما تازگی ندارد و در طول این 40 سال و اندی مرتب هر چند صباحی یکبار تکرار شده است و دیدیم که تمام آشوب گران  از سوی خودشان و حتی شیوه عقده گشایی هایی هایشان نیز مانند سنوات قبل بود به دشمنس خود ادامه دادند.
 

رویای شیرین تصاحب ایران به کابوس شکست از شیران تبدیل شد

پرچمدار کشور اذعان کرد: بازهم دیدیم که دشمن با  سلاح ها ی سرد و گرم با نشان usa ی امریکایی به صورت برنامه ریزی شده در داخل کشور آشوب به پا کردند و البته اغراض خیلی بدی را هم در سر می پروراندند و به خیال خوشان خواب های شیرینی برای خودشان و بسیار بد برای مملکت ایران دیده بودند که خوشبختانه با درایت نیروهای امنیتی و سپاه خنثی شد.
 
کردستانی تاکید کرد: در مقابل خباثت دشمنان، ما شاهد اوج بصیرت، عزت و همراهی مردم ایران هستیم ، ملتی که در سخت ترین شرایط اقتصادی، با سختی ها ی شدید حاصل از تحریم همین دشمنان روبه رو هستند، سختی های که با تورم همراه و شرایط ناپایداراقتصادی را تجربه می کنند و بیکاری هایی که دامن گیر ملت شده ف روبه رو هستند، اما همین مردم با وجود همین سختی ها و مشقت ها هنوز عاقلانه برخورد می کنند و با بصیرت وارد میدان شده اند.
 
وی افزود: حضور بصیرت وار مردم نشان از اوج ولایتمداری مردم ایران دارد که زمان حضور به موقع را تشخیص می دهند، اما این اتفاقات اخیر یک تلنگر بسیار بزرگی بود، گرچه ما ردیده بودیم این نوع تلنگر ها را،  اما در این سطح شایع و گسترده نبود، بنابر این می طلبد که مسئولین در سطح کشور برای سلبریتی های خائن یک ساز و کار خیلی خوب تدوین کنند که اینها در هر زمانی از روی شکم سیری مملکت را به چالش نکشند.
 

سوء استفاده سلبریتی ها از اردات و بیت المال مردم

کردستانی ادامه داد: سلبریتی ها از عشق و ارادات مردم و از پول بیت المال که متعلق به این ملت است ارتزاق کرده اند و در این جایگاه قرار گرفته اند، اینها کسانی اند که به هر دلیلی همچون فوتبالیست ها ورزشکاران مطرح ، بازیگران سرشناس مورد شناخت مردم قرار گرفته اند، اما انقدر بی شرف و پست و خائن هستند برای اینکه اغراض و منفعت خودشان در ان سوی مرزها تامین شود ، اینگونه جوانان را وارد میدانی که هیچ سودی برایشان ندارد، می کنند.
 
 
وی ادامه داد: متاسفانه اکثریت جوانان ما در این آشوب، ندانسته و نا آگاهانه تنها با فراخوان همین سلبریتی ها ی خائن پا به میدان گذاشتند و تنها به نیت اینکه این افراد الگوی آنها  بوده و طرفدارشان هستند، موجب خسارت هایی به کشور شدند، رفتار کریمی به عنوان یک ورزشکار که اخلاق ورزشی و مسلک جوانمردی در وجوش حتی جرقه هم نزده چه برسد به ریشه،  بسیار شرم آور بوده است.
 
کردستانی تاکید کرد: طرفداران کریمی از روی هیجان و شور وارد میدان حمایت از الگوی خودشان شدند و چه حوادث خطرناکی و خسارت باری را برای این جوانان طرفداراش رقم زد که اوج خیانت این ورزشکار نما به طرفدارانش بود.
 
کردستانی ادامه داد: رفتار غلط سلبریتی ها یک تلنگر و زنگ خطر جدی برای مسئولین امنیتی ماست تا ساز و کاری را طراحی کند، اعم از ممنوع المال، ممنوع الخروج، ممنوع التصویری و حتی پرداخت هزینه هایی که این افراد به علت تهیج سبب خسارتی به شهرها شده اند، را در دستور کار قرار دهند.
 
وی افزود: متاسفانه فضای ولنگار مجازی کشور افساری شده است در دست همین سلبریتی های وطن فروش و خائن که به راحتی در آن جولان می دهند و بر احساسات و ارزش های مردم موج سواری می کنند، و هر روز هم موقعیت و جایگاه آنها در رسانه ملی بهتر می شود و تریبون برای تقویت جریان های فتنه ساز دارند و هر غلطی که می خواهند می کنند و کسی جلو دارشان نیست.
 
کردستانی تاکید کرد: حتی نظارتی بر فرش قرمز ها نیست و هر سبک و پوششی که می خواهند را رواج می دهند و هیچ کس به انها نمی گویید که حق حضور با این نوع سبک و پوشش را ندارید و همین را بین جوانان به عنوان الگو باب می کنند و بی هویتی و بی دینی را در اولین مرحله از جوان می گیرند.
 

عدم نظارت بر عملکرد سلبریتی های آنها را یاغی کرده است

ورزشکار کشور تاکید کرد: هیج جای دنیا رسانه و افراد تریبون دار رسانه نمی توانند به راحتی هر کار و حرکتی که دوست دارند انجام بدهند بلکه طبق قوانین و ضوابط باید عمل کنند، حتی پوشش و نوع بیان آنها را کمپانی های بزرگ حمایت کننده ، تعیین می کنند اما د رکشور ما هر کس خودسر بدون هیچ قانونی در رسانه رها شده ، فیلم ها و سریال های مختلف را به نمایش گذارده و مملکت را با چالش مواجه می کنند.
 
وی  ادامه داد: افراد خائن به راحتی با پول و ثروتی که ملت در اختیارشان فرار داده است به جایگاهی می رسند و بعد همین مردم و ملت را برای رسیدن به اغراض دنیایی و پوچ خودشان زیر پاهاشان له می کنند و هیچ کس هم به آنها خرده نمی گیرد، بنابر این من مسئولین را در عدم کنترل این اشخاص مقصر می دانم،  زیرا اینها نسبت به کشور مسئولند اما فضایی که رها شده در اختیار اینهاست  نظارتی بر آن وجود ندارد، سبب شده است که شبیخون فرهنگی تبدیل به جنگ ابزاری در داخل شود.

 
کردستانی اذعان کرد: در فتنه 88 بسیاری از سلبریتی ها به آرمان های این انقلاب، خون شهدا و  مردمشان خیانت و به ملت پشت کردند، و ننگ وطنی فروشی بر پیشانی آنهاست اما متاسفانه بارها و بارها این وطن فروشی را داد زدند و پست هایی را در صفحات شخصی خود بر علیه کشور منتشر کردند، اما هنوز در جایگاه های خودشان هستند و هیچ تغییر در رویه زندگی آنها صورت نگرفت و برخوردی با آنها نشد.

وی با بیان اینکه وقتی برخوردی با سلبریتی ها نمی شود و خود را در حاشیه امن می دانند، به رفتار سخیف خود ادامه می دهند، گفت: اگر فکری اندیشیده نشود و اینها نقره داغ نشوند بی شک در آینده خسارت هایی که ممکن است به کشور وارد کنند قابل جبران نخواهد بود، زیرا اینها مهره ها و سربازان پیاده جران نفوذ در کشور بوده اند، تا برای اغراض خود تلاش کنند اما جوانان ما را با خود به کام بی هویتی می کشانند.

ملت از توهین سلبریتی ها به آرمان های اسلام وانقلاب رنجیده است

پرچمدار پارالمپیک ریو ادامه داد: هنگامی که سلبریتی ها با طرفداران خود به ما، ملت، ارزش ها و آرمان های ما حمله می کنند، بسیار برای ما سخت است، وقتی که می بینیم عده ای مغرضانه، و برخی فریب خورده ، ایه های قرآن را اتش بزنند، قلب همه مسلمانان جهان را به درد می آورند.

وی با بیان اینکه ما کشوری شیعی هستیم و تمام مسلمانان جهان به منش و مسلک ما نگاه می کنند، گفت: وقتی عده ای مغرضانه گروهی فریبخورده را به اعمال سخیفی چون آسیب زدن به قرآن و مساجد تهییج می کنند، بازخورد بیرونی خوبی ندارد و تا بخواهیم به مسلمانان جهان ثابت کنیم که این اتفاق یک جریان از پیش تدوین شده است و از سوی مردم بصیر و شیعه ایران نیست، وجه ایران خراب شده است.

کردستانی با اشاره به این مطلب که در جنگ رسانه ای دشمن برای خراب کردن وجه ایران بسیار تلاش می کند، گفت: توهین به سردار سلیمانی عزیز ما که ژنرال محبوب جهان است و جانش برای امنیت ما فدا شده است، بسیار برای ما و ملت ایران گران و سخت است، که باید مسئولان کشور ضمن تقدیر از نیروی انتطامی اقتدار و ابهت این واحد های امنیتی را بیش از گذشته حفط کنند و نباید کسی به خودش اجازه دهد تا با سلاح به مامورین مدافع امنیت حمله کند.

اقتدار نیروی نظامی باید تشدید شود

پرچمدار پارالمپیک ریو تاکید کرد: چطور می شود اقتداری را حفظ کرد وقتی با چاقو ماموران یکی پس از دیگری مورد حمله قرار می گیرند اما مامور ما اجازه دفاع از خودش را با هیچ سلاحی ندارد؟؟ بنابر این باید در قوانین دست و پا گیر بازنگری کرد و اقتدار نیروی نظامی را چند برابر ساخت تا کسی به خودش اجازه حمله به این نیروها را ندهد.

وی عنوان کرد: مردم و ملت ایران بعد از حوادث اخیر از دولتمردان درخواست می کردند که اقتدار نیروی انتطامی شدید تر شود و اجازه استفاده از سلاح برای حفاظت ابتدا از خودش و بعد حفاظت از مردم را د اشته باشندو تا زمانی که اقتدار حفظ شود این نیروی امنیتی می تواند با اراذل و اوباش و مخلان امنیت مردم برخورد قاطع کند.


کردستانی با اشاه به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص خوراک مور و ملخ ها شدن ملکه انگلیس در قبرها گفت: انقلاب اسلامی ایران پا برجا خواهد ماند اما جسدهای متعفن سردمداران کفر و شرک در قبرها خوراک موریانه ها خواهد شد و این برای همه سران اتفاق افتاد و ما به رهبری آیت الله  سید علی خامنه ای پرچم را به دست امام زمان(عج) خواهیم داد.

انتهای پیام/ طهماسبی



  https://armanekerman.ir/vdcayon6w49nu01.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین