کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد؛

شهید سلیمانی در قلوب مردم است/ راهیان مکتب حاج قاسم باید راه اندازی شود

6 مهر 1401 ساعت 11:35

سردار محمد علی نظری با تأکید بر اینکه سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی نماد و فرهنگ سازی است، گفت: راهیان مکتب حاج قاسم حتما باید راه اندازی شود و باید دانش آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار در این زمینه ورود کنند.


به گزارش راه آرمان؛ سردار محمد علی نظری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ترویج مکتب حاج قاسم گفت: عنوان کردن حاج قاسم به عنوان مکتب توسط مقام معظم رهبری، نشان از دور اندیشی رهبر فرزانه انقلاب، نسبت به این مسئله دارد.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دشمنان گمان می کردند با زدن سپهبد شهید سلیمانی، بحث تمام می شود، عنوان کرد: در روزهای اخیر هر روز، فراخوان علیه حاج قاسم داشتیم اما حضور مردم در اجتماع اخیر نشان داد که حاج قاسم در قلوب مردم است.

وی با تأکید بر اینکه سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی نماد و فرهنگ سازی است، ابراز کرد: راهیان مکتب حاج قاسم حتما باید راه اندازی شود و باید دانش آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار در این زمینه ورود کنند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه باید زمین برای ساخت اقامتگاه و اسکان زائران در نظر گرفته شود، خاطر نشان کرد: جلسات مکتب در طول سال به صورت مداوم باید جاری و ساری باشد.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 129745

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129745/شهید-سلیمانی-قلوب-مردم-راهیان-مکتب-حاج-قاسم-باید-راه-اندازی-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir