تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۱
۰
plusresetminus
سردار حسین معروفی با تأکید بر اینکه هر جا با تفکر امامین انقلاب ورود کنیم موفق خواهیم بود، گفت: برخورد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با اجتماع و اقشار مختلف مردم، مدل مدیریتی اسلامی است.
هر جا با تفکر امامین انقلاب ورود کنیم موفق خواهیم بود/ پیش بینی فعالیت  ۵۰۰ موکب در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان
به گزارش راه آرمان؛ سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ترویج مکتب حاج قاسم ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه باید در زمینه اندیشه کار شود، گفت: در کشور بیشتر به این مهم توجه کرده اند که کرمان قله واقعی مکتب حاج قاسم است و خلاء جدی ما در کشور در خصوص اندیشه حاج قاسم وجود دارد که باید به این حوزه بپردازیم.
 
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه هر جا با تفکر امامین انقلاب ورود کنیم موفق خواهیم بود، عنوان کرد: برخورد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با اجتماع و اقشار مختلف مردم، مدل مدیریتی اسلامی است.

وی بیان کرد: اگر کسی فکر کند شهید سلیمانی در مبارزه با اشرار عالم و در جبهه مقاومت سردار دل ها شد، اشتباه است؛ چرا که حاج قاسم در ثارالله و در دوران جنگ تحمیلی نیز سردار دلها بود و از زمان جنگ تاکنون نیز همان حاج قاسم بود.

این مقام مسئول اظهار کرد: حاج قاسم بر قلوب حاکم است و اصرار ما این است که در زمینه اندیشه کار کنیم و با همین مدل باید در حوزه اندیشه اقدام شود و ما باید این کار در این زمینه را جدا از مکتب پیش ببریم چرا که نمی خواهیم مکتب حاج قاسم ابزار و پله ای برای دیگران شود.

سردار معروفی ابراز کرد: ستاد راهبردی سومین سالگرد سپهبد شهید سلیمانی در کشور تشکیل شده است و در استان های کرمان و تهران کار به سپاه هر استان واگذار شده و در 29 استان دیگر این کار به بسیج و با مسئولیت بنده واگذار شده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه کار برای سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان را باید در سطح ملی تعمیم دهیم، تصریح کرد: در استان ها، همانند استان کرمان، هفته مقاومت را اجرا خواهیم کرد و برنامه های سالگرد را باید به سمت تبیین ماهیت انقلاب اسلامی برده شود.

وی ضمن اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر در سطح کشور گفت: شاید برخی بگویند که ما از هتک حرمت حاج قاسم جریحه دار شدیم؛ اما ما از هتک حرمت قرآن کریم، اهل بیت علیه السلام و مساجد جریحه دار شدیم و تنها بحث حاج قاسم سلیمانی نیست.

این مقام مسئول تأکید کرد: کینه ای که دشمنان نسبت به اربعین داشتند، به خاطر حاج قاسم بود و برای انتقام از این اتفاق بزرگ کام ملت را تلخ کردند.

سردار معروفی ادامه داد: دشمنان جنگ قومی و مذهبی را مطرح می کنند و ما باید در این زمینه کار کنیم و عرصه را به جهاد تبیین تبدیل کنیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: به تفکر حاج قاسم هر روز در کشور احساس نیاز بیشتر می کنیم و بر همین اساس برنامه های سومین سالگرد باید معنادار و متفاوت از سال های قبل و برای انقلاب باشد و امسال مسئولیت فضای مجازی و رسانه ها بیشتر از سال گذشته خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: برای ایام سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیش بینی ما فعالیت  ۵۰۰ موکب و میزبانی ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار هزار غیر کرمانی است.

انتهای پیم/م
https://armanekerman.ir/vdcgty9q3ak9xu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین