تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۱
۰
plusresetminus
رحمان جلالی با اشاره به اینکه تمرکز ویژه برنامه ها در گلزار شهداست، گفت: ستاد اسکان را به صورت ویژه فعال خواهیم کرد و از ظرفیت مدارس، مساجد، تکیه ها و مهمانسراهای اطراف گلزار استفاده می کنیم.
تمرکز ویژه برنامه های سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در گلزار شهداست/ ستاد اسکان را به صورت ویژه فعال خواهیم کرد
به گزارش راه آرمان؛ رحمان جلالی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ترویج مکتب حاج قاسم با بیان اینکه پس از برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی، بحث آسیب شناسی در چند حوزه در دستور کار قرار گرفت که بر اساس این مسائل، ساختار ستاد مکتب باید مورد بازخوانی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه امسال در ساختار ستاد مکتب، حوزه شورای سیاست گذاری را محدودتر کرده ایم، ادامه داد: حوزه شورای سیاست گذاری دو بازوی اصلی دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مردمی بودن فعالیت ها با ایجاد مواکب جلوه کرد و امسال این اقدام پررنگ تر خواهد بود، عنوان کرد: امسال برنامه های ایام سالگرد شهادت حاج قاسم در سه مکان گلزار شهدا، مصلی امام علی(ع) و بیت الزهرا(س) خواهد بود که اجلاسیه در محل مصلی امام علی(ع) برگزار می شود.

جلالی افزود: اجتماع دختران حاج قاسم در ایام سالگرد مد نظر است و سعی بر این است که با برگزاری این برنامه ها، قشر خاکستری را جذب کنیم ویژه برنامه ساعت شهادت حاج قاسم را خواهیم داشت که از شبکه یک سیما پخش زنده انجام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه تمرکز ویژه برنامه ها در گلزار شهداست، تصریح کرد: ستاد اسکان را به صورت ویژه فعال خواهیم کرد و از ظرفیت مدارس، مساجد، تکیه ها و مهمانسراهای اطراف گلزار استفاده می کنیم.


انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdchkwnzq23niqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین