کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار کرمان تأکید کرد؛

لزوم تکمیل زیر ساخت های گلزار شهدا تا برگزاری سالگرد حاج قاسم

6 مهر 1401 ساعت 12:08

محمد مهدی فداکار گفت: کارها باید در زمینه برنامه های فرهنگی و توجه به زیر ساخت ها تقسیم شود که اولویت اول زیر ساخت ها از جمله راه های دسترسی، سرویس بهداشتی، آب و غیره است که امیدواریم تا برگزاری سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی کارها انجام شود.


به گزارش راه آرمان؛ محمد مهدی فداکار پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ترویج مکتب حاج قاسم با تأکید بر اینکه شخصیت شهید سلیمانی باید هدف بزرگ برای همگان در حوزه های مختلف شود، گفت: دشمن اهمیت حاج قاسم و تفکر وی را درک کرد و کرمان برای ضربه زدن خیلی مورد توجه دشمنان بود.

استاندار کرمان بیان کرد: مردم گله مند هستند که برنامه های مؤثر و جدی تری در گلزار انجام نشده و بنابراین باید کار جدی در این زمینه انجام شود، اظهار کرد: کارها باید در زمینه برنامه های فرهنگی و توجه به زیر ساخت ها تقسیم شود که اولویت اول زیر ساخت ها از جمله راه های دسترسی، سرویس بهداشتی، آب و غیره است که امیدواریم تا برگزاری سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی کارها انجام شود.

فداکار خاطر نشان کرد: حضور زائران امسال نسبت به سال های قبل، قابل مقایسه نیست، گروه های دانش آموزی و دانشجویی حضور پیدا خواهند و مسئله اسکان و اغذیه باید مد نظر قرار گیرد و همچنین باید از ظرفیت های مردمی و موکب ها استفاده شود.

انتهای پیام/م
 
 


کد مطلب: 129748

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129748/لزوم-تکمیل-زیر-ساخت-های-گلزار-شهدا-برگزاری-سالگرد-حاج-قاسم

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir