تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۲
۰
plusresetminus
محمد حسینخانی مسئول کانون زیارت رضوی استان کرمان گفت: به مناسبت دهه پایانی ماه صفر، کاروان‌های زائرین پیاده از استان کرمان به سمت مشهد الرضا راهی شدند.
راهی شدن کاروان‌های زائرین پیاده از استان کرمان به سمت مشهد الرضا(ع)
به گزارش "راه آرمان " محمد حسینخانی مسئول کانون زیارت رضوی استان کرمان ضمن تسلیت ایام شهادت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت امام رضا (ع) گفت: با هدف ترویج فرهنگ رضوی و شناخت سیره و سنت ثامن الحجج امام رضا (ع) تعداد ۳۰۸ نفر از مناطق محروم و کم برخوردار و همچنین زائر اولی به مشهد مقدس عازم شدند.

وی تاکید کرد: این زائران از شهرستان‌های رابر، کرمان، ساردوییه و بافت بودند، که مسافت ۵۵ کیلومتری از ملک آباد (ابتدای اتوبان باغچه) به سمت حرم مطهر را پیاده روی کردند.

 حسینخانی افزود: این زائران به مدت ۴ شب و۳ روز در مرکز فرهنگی و تفریحی جوادالائمه ارتش اسکان یافتند.
مسئول کانون زیارت رضوی استان کرمان می گوید: این کاروان پیاده یک وعده متبرک غذایی را میهمان مهمانسرای حرم بودند.

وی ادامه داد: این کاروان با پشتیبانی آستان قدس رضوی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، میهمان موکب رایت العباس کرمانشاه واقع در مجموعه فرهنگی و تفریحی جوادالائمه ائمه بودند.

حسینخانی گفت: در شب رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین امام رضا (ع)، دو برنامه فرهنگی برگزار شد که با سخنرانی، مدیحه سرایی، دمامه زنی همراه بود و در پایان با اهدای لوح از خیرین و مجموعه ارتش که در این پیاده روی همکاری داشتند، قدردانی شد.

مسئول کانون زیارت رضوی استان کرمان می گوید: در بین زائران این کاروان زیارتی بسته متبرکی توزیع شد و در روز شهادت ولی نعمتمان امام رضا (ع) و مقارن با پایان سفر این کاروان، دست‌اندرکاران این امر مبارک با مدیحه سرایی و برافراشته کردن پرچم متبرک آستان قدس رضوی، زائران را بدرقه کردند.

انتهای پیام/د.طهماسبی https://armanekerman.ir/vdccpoqss2bqim8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین