کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به همت کانون های خدمت رضوی صورت گرفت؛

راهی شدن کاروان‌های زائرین پیاده از استان کرمان به سمت مشهد الرضا(ع)

5 مهر 1401 ساعت 21:02

محمد حسینخانی مسئول کانون زیارت رضوی استان کرمان گفت: به مناسبت دهه پایانی ماه صفر، کاروان‌های زائرین پیاده از استان کرمان به سمت مشهد الرضا راهی شدند.


به گزارش "راه آرمان " محمد حسینخانی مسئول کانون زیارت رضوی استان کرمان ضمن تسلیت ایام شهادت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت امام رضا (ع) گفت: با هدف ترویج فرهنگ رضوی و شناخت سیره و سنت ثامن الحجج امام رضا (ع) تعداد ۳۰۸ نفر از مناطق محروم و کم برخوردار و همچنین زائر اولی به مشهد مقدس عازم شدند.

وی تاکید کرد: این زائران از شهرستان‌های رابر، کرمان، ساردوییه و بافت بودند، که مسافت ۵۵ کیلومتری از ملک آباد (ابتدای اتوبان باغچه) به سمت حرم مطهر را پیاده روی کردند.

 حسینخانی افزود: این زائران به مدت ۴ شب و۳ روز در مرکز فرهنگی و تفریحی جوادالائمه ارتش اسکان یافتند.
مسئول کانون زیارت رضوی استان کرمان می گوید: این کاروان پیاده یک وعده متبرک غذایی را میهمان مهمانسرای حرم بودند.

وی ادامه داد: این کاروان با پشتیبانی آستان قدس رضوی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، میهمان موکب رایت العباس کرمانشاه واقع در مجموعه فرهنگی و تفریحی جوادالائمه ائمه بودند.

حسینخانی گفت: در شب رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین امام رضا (ع)، دو برنامه فرهنگی برگزار شد که با سخنرانی، مدیحه سرایی، دمامه زنی همراه بود و در پایان با اهدای لوح از خیرین و مجموعه ارتش که در این پیاده روی همکاری داشتند، قدردانی شد.

مسئول کانون زیارت رضوی استان کرمان می گوید: در بین زائران این کاروان زیارتی بسته متبرکی توزیع شد و در روز شهادت ولی نعمتمان امام رضا (ع) و مقارن با پایان سفر این کاروان، دست‌اندرکاران این امر مبارک با مدیحه سرایی و برافراشته کردن پرچم متبرک آستان قدس رضوی، زائران را بدرقه کردند.

انتهای پیام/د.طهماسبی


کد مطلب: 129751

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129751/راهی-شدن-کاروان-های-زائرین-پیاده-استان-کرمان-سمت-مشهد-الرضا-ع

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir