تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
۰
plusresetminus
کتاب ( مجسمه تقوا) اثر نعیم احمدی نؤاد خادمیار کرمانی با حضور خانواده شهید عبدالحمید مغفوری و مسئولین کانون های خدمت رضوی استان کرمان رونمایی شد.
(مجسمه تقوا) اثر خادمیارکرمانی با حضور خانواده شهید مغفوری رونمایی شد
به گزارش "راه آرمان" کتاب ( مجسمه تقوا) جدیدترین اثر آقای نعیم احمدی نژاد خادمیار کرمانی با حضور خانواده شهید عبدالحمید مغفوری و مسئولین کانون های خدمت رضوی استان کرمان در محل نمایشگاه رواق خدمت در میدان شورا کرمان رونمایی شد.

به گفته احمدی نویسنده کتاب ، ( مجسمه تقوا) به پنج زبان انگلیسی و اسپانیایی ( با انتشارات JustFiction! Edition ) از کشور انگلستان و زبان فرانسوی با انتشارات ( Éditions Muse) از کشور فرانسه زبان عربی با انتشارات ( Noor Publishing) از کشور قطر و زبان آلمانی با انتشارات ( Goldene Rakete) از کشور آلمان در خارج از کشور انتشار یافته است و در کتابفروشی های سراسر اروپا و سایت های معتبر از جمله آمازون کشور آمریکا نمایه شده است.

خادمیار کرمانی گفت: این کتاب اولین کتاب حوزه دفاع مقدس می باشد که توانسته در یک جشنواره ادبی قهرمانان صلح انتشارات فرانسوی دیپلم افتخار کسب کند .

نعیم احمدی گفت: در اولین همایش ملی ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت که در تاریخ 29 شهریور ماه ۱۴۰1 در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد مقاله ای از کتاب مجسمه تقوا به این همایش ارسال که خوشبختانه با لطف و عنایت شهدا به عنوان یکی از مقالات خوب همایش برگزیده و به صورت شفاهی ارائه شد.

شایان ذکر است که این خادمیار کرمانی پیش از این کتاب مردمقدس را با موضوع حضرت رضا علیه السلام را تالیف و توسط انتشارات فرانسوی چاپ شده است.

انتهای پیام/د.طهماسبی
https://armanekerman.ir/vdcft1dyjw6d0ea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین