تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۲
۰
plusresetminus
موسی غضنفرآبادی گفت: درخواست خانواده های شهدا از قوه قضاییه برخورد جدی ‌و با اقتدار با اراذل اوباش و سلبریتی های تحریک کننده و اغتشاشگران است.
درخواست خانواده شهدا برخورد جدی با اغتشاشگران و سلبریتی های تحریک کننده است
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس و نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از خانواده های معظم و معزز شهیدان شهرستان فهرج گفت: مقام شهید روشن است و امروز وظیفه همه ما این است مدافع و حامی مسیر شهیدان باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن بدنبال این است به ارزش های اسلامی آسیب بزند افزود: اگر نسبت به ارزش های اسلامی بی تفاوت باشیم خیانت به خون شهدا کرده ایم.

غضنفرابادی با اشاره به آشوب های اخیر ایجاد شده در کشور اظهار کرد: ترویج بی غیرتی و بی حیایی سرلوحه کار دشمنان است.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: اگر بی حیایی و دزدی وجود دارد باعث و بانی آن شما هستید نه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ امروز اگر کسی اختلاس می کند یا فرزند پهلوی است یا باقیمانده آن است.

وی از مقام معظم رهبری، حاج قاسم و  شهدا بعنوان شاخص های انقلاب نام برد و بیان کرد: نه مدیری، نه کریمی و نه فردوسی پور برای ما ارزش نیستند و ملت ما کسی را با ارزش میداند که در کنار مردم، قدردان خون شهدا و انقلاب اسلامی باشد.

غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: دورهم نشینی که تلویزیون بخواهد آن را پخش و کسی بعنوان منافق و سردمدار فتنه نیز در آن بخواهد نقش بازی کند‌ چندش آور و خسته کننده است و مردم آن را تحریم می کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان تصریح کرد: نه شما آقای مدیری؛ ما آن نگاه و دیدن را تحریم می کنیم؛ کور باد آن چشمی که بعد از این صحنه هایی که شما انسان های کثیف و فاسد و کسانی که اخیرا با کلام و حرکت شان باعث شهادت جمعی شدند بخواهد نگاه کند.

وی با بیان اینکه ماهیت کثیف و طلبکارانه شما در این ماجرا برای ملت ایران روشن شد افزود: شما از خوبی این ملت سو استفاده کردید و خوش گذرانی تان جایی دیگر است. خوش گذرانی ملت ایران این است که در کنار رهبرش ایستاده و مسئول و غیرمسئولش جان خود را فدای یکدیگر می کند.

نماینده مردم شرق استان کرمان گفت: چه فکر کرده اید در رابطه با ملت رشید، بزرگ و با شهامت ایران اسلامی که در کل دنیا عزیز، محترم، عزتمند و مقتدر است؟ کل دنیا نسبت به این ملت غیور و شجاع سر تعظیم فرود آورده است.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: پشت پرده ماجرا این است که شما را خریده اند؛ مکانی برای شما فراهم و جای شما خوش باشد اگر تمام ملت ایران هم بمیرند شما ابایی ندارید.

غضنفرآبادی تأکید کرد: درخواست خانواده های شهدا از قوه قضاییه برخورد جدی ‌و با اقتدار با اراذل اوباش و سلبریتی های تحریک کننده و اغتشاشگران است.

وی گفت: توطئه های دشمن بیانگر این است که جمهوری اسلامی ایران بخصوص بعد از روی کار آمدن دولت آقای رییسی حرکت های بسیار مهمی انجام داده است.

رییس مجمع نمایندگان استان در پایان با اشاره به سفر اخیر ریاست محترم جمهور به شرق استان کرمان گفت: در این سفر مصوبات خوبی در بسیاری از موضوعات بویژه آب انجام شد و طی آن برای آبرسانی به ۳ شهرستان فهرج نرماشیر و ریگان ۵۰۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیارد نیز برای تکمیل پروژه آب آشامیدنی بم و بروات گذاشته شد.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcamon6o49nu01.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما