تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۸
۰
plusresetminus
حمید رضا حسینخانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج حضرت امیرالمومنین گفت: برگزاری یادواره شهدا «آبروی محله» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج است
با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج،  یادواره شهدا «آبروی محله»
به گزارش راه ارمان به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای آبرو محله راین توسط حوزه خواهران و برادران ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (علیه السلام)در شهر راین با حضور مسئولین برگزار شد.

حمید رضا حسینخانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج حضرت امیرالمومنین گفت: برگزاری یادواره شهدا «آبروی محله» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین معناست که راه و اهداف شهداست.

وی افزود: باید بر کسانی که روزگاری با پوشیدن لباس خاکی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و برای دفاع از اسلام و کیان نظام اسلامی دست از دنیا شسته و ملکوتی شدند، درود فرستاد واینکه که برگزاری یادواره‌های شهدا "آبروی محله" در این راستا است.

حسینخانی  بیان کرد: امروز نیز جوانان و نوجوانان بسیجی آمدند تا با برگزاری این یادواره بگویند که کوچه‌هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزل مان را می‌دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می‌رسیم که فداکاری‌های شهیدان انقلاب و دفاع مقدس در روح و باطن آن ها جای دارد و راه شهدا هیچ‌وقت فراموش‌ نمی‌شود.

حجت‌الاسلام علیدادی امام جمعه راین  در این مراسم اظهار کرد: انسان در زندگی بر سر دوراهی‌هایی قرار می‌گیرد که می‌تواند خواری و ذلت و یا عزت و شهادت را انتخاب کند.


وی با اشاره به اینکه لحظاتی برای انسان پیشامد می‌شود که باید راه را انتخاب کند و در طول تاریخ انسان‌هایی بودند که در این دوراهی به سمت ذلت و خواری رفتند گفت: انتخاب خواری و ذلت مساوی با شکست است و تاریخ این شکست را نشان داده است.


انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcd5n0fzyt0x56.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما