تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۹
۰
plusresetminus
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان در پی حوادث و اغتشاشات اخیر، بیانیه ای صادر کرد.
سلبریتی های مخرب نظام، دوشادوش رسانه‌های بیگانه رفتار می کنند/ دستگاه قضا با سو استفادکنندگان فضای کنونی برخورد قانونی کند
به گزارش راه آرمان؛ در پی اتفاقات و اغتشاشات اخیر در سطح کشور، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

امروز جمع شدن منافقینی که دستشان به خون هزاران فرزند این سرزمین آغشته است و غربپرستانی که همه هویت و فرهنگ فکری خودشان را در حمایت از استکبار می ببنند  و سلبریتی هایی که فاقد فهم عمیق اند و به دنبال فراهم نمودن فضای خوشگذرانی و مهاجرت خودشان هستند در ایجاد فتنه جدیدی مشاهده می شود.

جماعت دورویی که با هر بهانه ای با سوءاستفاده از بی در و بی پیکر بودن فضای مجازی با هم صدایی با ضد نظام به تخریب  جمهوری اسلامی می پردازند افرادی که  فضای مجازی را مملو از دروغ و شایعه کرده‌اند دقیقاً دوشادوش رسانه‌های بیگانه رفتار می نمایند و سناریوی براندازی نظام را هشتک می کنند.

این افراد مدعی بیسواد که در  همه مسایل اجتماعی ورود کرده و  اظهار نظر می‌کنند و در اغلب موارد با اظهارنظر‌های نسنجیده خود ماجرا را به سمت و سویی می‌برند که ربط چندانی به حادثه اصلی ندارد.

 کسانی که امروز با ابزار ترویج فحشا و فساد باعث اختلاف افکنی و تضعیف نظام می شوند و هشتگ میزنند این افراد با وسوسه‌هایی که تحقق آنها با پایمال کردن منافع جمعی به نفع منافع فردی همراه است اقدام می نمایند و برای براندازی نظام هر روز فتنه ای جدید راه می اندازند و جامعه را به سمت گمراهی پیش می برند.

این افراد مدعی  همه چی دان در حوزه‌های مختلف اظهار نظر میکنند و خود را صاحب سخن می‌دانند  متاسفانه کسانی که خودشان را الگوی جوانان معرفی می کنند نیازمند تربیت اولیه هستند. در نتیجه شرافتمند ماندن در این روزها آزمونی سخت است.

یک روز برای فردی که به ۳۰۰ نفر دختر تجاوز کرده هشتک نه به اعدام میزنندامروز همان هابرای مهسا امینی هشتک میزنند  درد این جماعت ، مظلومیت کسی نیست بغض از جمهوری اسلامی را معیار رفتار خود قرار داده اند.

طی این روزها ماجرای مشکوک مرگ مهسا امینی به ندا آقاسلطان شبیه تر می شود . برهم زنندگان نظم عمومی نه به دنبال دادخواهی مرگ او هستند بلکه به دنبال ایجاد بحران و فشار و تحریم بیشتر بر کشور هستند. اعتراض به مرگ او بهانه ای بیش نیست و به دنبال استفاده سیاسی و بحران سازی اجتماعی هستند.

چگونه باور کنیم دلتان برای مهسا امینی می سوزد شمایی که به بهانه fatf مانع از ورود واکسن به کشور شدید تا روزانه مرگ ۷۰۰ نفر امثال مهسا رقم بخورد؟ چگونه درخواست هایتان از نهادها و کشورهای مختلف برای تحریم و فشار به مردم را فراموش کنیم؟
چگونه در کنار کسانی که پول واکسن ما رو بلوکه کردند و  در زمان دفاع مقدس از متجاوزین به خاک ما حمایت کردند، ایستادید؟

بازی کثیف سیاسیتان برای آسیب زدن به  جمهوری اسلامی است فرصت را برای ضربه به جمهوری اسلامی غنیمت شمردید و ابراز خوشحالی کردید. آزردگی خاطرمان برای فوت مهسا امینی نبایستی از انصاف دورمان کند. برای این جماعت  فوت مهسا امینی بهانه است این جماعت  برای یک بار حاضر نشدند با هم‌زبانان ایرانی‌شان هم‌دردی واقعی کنند و زبان به شکایت از  قبله آمال و آرزوهایشان یعنی اروپا و آمریکا به دلیل تحریم‌های غیرقانونی بگشایند.

در واقع به هیچ وجه نمی توان نام برخی از سلبریتی های ایرانی را با مفاهیمی مثل امید آفرینی و همراهی و هم دلی  با مردمان فرودست و  مستضعف و نیز حمایت از نظام اسلامی تصور کرد. حقیقت این است که این جماعت هیچگاه نتوانسته‌اند  شناخت درستی از حوزه‌های اصلی و اولویت‌های جامعه داشته باشند و معمولا ورود ناشیانه و بدون آگاهی و همچنین بیسوادی  همراه با تبختر آنها نسبت  به بحث‌های اجتماعی همواره باعث حاشیه شده است.

 اتفاقی که در پی آن باعث می‌شود مطالبات اصلی گم و پیگیری آن‌ها مشمول هزینه‌های گزافی برای نظام  شود. از این رو از دستگاه قضایی خواهشمندیم نسبت روشن شدن ابعاد قضیه روشنگری کرده و با مقصرین و سو استفادکنندگان از فضای کنونی برخورد قانونی بنماید.
انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcefo8zzjh8wfi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما