تاریخ انتشار :شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۹
۰
plusresetminus
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد؛

بهره مندی ۲۵۰۰نفر از خدمات فاز اول نذرآب ۵ در رودبارجنوب

رضا فلاح از بهره مندی ۲ هزار و ۵۰۰ نیازمند از خدمات معیشتی در مرحله اول اجرای طرح ملی نذرآب ۵ در شهرستان رودبار جنوب خبر داد.
بهره مندی ۲۵۰۰نفر از خدمات فاز اول نذرآب ۵ در رودبارجنوب
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بهره مندی ۲ هزار و ۵۰۰ نیازمند از خدمات معیشتی در مرحله اول اجرای طرح ملی نذرآب ۵ در شهرستان رودبارجنوب خبر داد.

وی بیان کرد: یکی از فعالیت های اساسی جمعیت هلال احمر کمک به نیازمندان در زمان حوادث و بحران است که این مهم از طریق مشارکت نهادها ادارات بنگاه های اقتصادی قابل اجرا است.



وی با اشاره به اجرای مرحله اول طرح ملی نذرآب ۵ در حوزه حمایتی و معیشتی افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از نیازمندان روستاهای آبسکون و طرح احرار عباس آباد (شامل ۶۰ آبادی) در شهرستان رودبارجنوب از خدمات مذکور بهره مند شدند.

فلاح خاطرنشان کرد: ۵۱۰ بسته غذایی، ۱۰۰ بسته بهداشتی، ۲۵۰پرس غذای گرم، ۱۲۰ست لوازم التحریر، ۱۲۰جفت کفش، ۱۰۰۰ باکس آب معدنی، ۱۲۰ بسته پوشاک در بین افراد نیازمند توزیع شد.



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مبلغ ۴۶۵ میلیون تومان تصریح کرد: با عنایت به ماهیت داوطلبانه این طرح با تکیه بر مشارکت اجتماعی حقیقی و حقوقی بتوانیم بخشی از نیاز نیازمندان را در شرایط بحران مرتفع سازیم.

انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdcgzy9qyak9x74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما