تاریخ انتشار :شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۳
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی استان کرمان در نشست تعاملی هفته فراجا با سازمان‌ها و ادارات دولتی که در استانداری برگزار شد، گفت: به رغم نا مهربانی هایی که با کارکنان خدوم انتظامی صورت گرفته، همواره و به ویژه در هفته فراجا 1401 برای تحقق شعار و رویکرد"پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" تلاش خواهیم کرد.
تلاش مضاعف برای تحقق شعار"پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس"در هفته فراجا
به گزارش راه آرمان، سردار"عبدالرضا ناظری"در نشست تعاملی هفته فراجا با سازمان‌ها و ادارات دولتی که در استانداری برگزار شد، گفت: از نقطه نظرات همگان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته فراجا استفاده می‌کنیم تا بتوانیم انعکاس عملکرد و قدردانی خاصی از همکاران‌مان در تمام بخش‌ها داشته باشیم.

وی با اشاره به وقوع نا آرامی های اخیر و قدردانی از حضور و حمایت های بی شائبه عموم مردم از خادمان نظم و امنیت اضافه کرد: پلیس همواره در همه صحنه ها و موقعیت هایی که عضوی از این جامعه مورد ظلم قرار می گیرد حاضر است و از هیچ کوششی حتی تقدیم جان خود، دریغ ندارند.

سردار"ناظری" در ادامه گفت: با بازگشایی مدارس، تعداد ماموریت‌های سازمانی ما افزایش یافته است ولی در گرو تلاش و همت همکاران انتظامی و پلیس راهور آرامش، نظم و امنیت مطلوبی بر جامعه حاکم است.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: همکاران ما علی‌رغم این که دیشب و تمام روز و شب های گذشته تا پاسی از شب ماموریت بوده‌اند اوایل صبح امروز سر کار حاضر بوده‌اند چراکه اگر پلیس، امنیت و آرامش و بستر مناسب را فراهم نکند زمینه اجرای وظایف ذاتی سایر دستگاه‌ها در حوزه‌هاي اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی مختل می‌شود.

سردار"ناظری"در پایان با قدردانی از فرمانداران و دیگر مدیران و مسئولان شهرستان‌ها یادآور شد: انتظار این است که سایر دستگاه‌ها برای هفته فراجا ، همکاری کامل با پلیس برای باشکوه برگزار شدن این مراسمات داشته باشند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcb89b8frhb5wp.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین