کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان کرمان:

تلاش مضاعف برای تحقق شعار"پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس"در هفته فراجا

9 مهر 1401 ساعت 11:43

فرمانده انتظامی استان کرمان در نشست تعاملی هفته فراجا با سازمان‌ها و ادارات دولتی که در استانداری برگزار شد، گفت: به رغم نا مهربانی هایی که با کارکنان خدوم انتظامی صورت گرفته، همواره و به ویژه در هفته فراجا 1401 برای تحقق شعار و رویکرد"پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" تلاش خواهیم کرد.


به گزارش راه آرمان، سردار"عبدالرضا ناظری"در نشست تعاملی هفته فراجا با سازمان‌ها و ادارات دولتی که در استانداری برگزار شد، گفت: از نقطه نظرات همگان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته فراجا استفاده می‌کنیم تا بتوانیم انعکاس عملکرد و قدردانی خاصی از همکاران‌مان در تمام بخش‌ها داشته باشیم.

وی با اشاره به وقوع نا آرامی های اخیر و قدردانی از حضور و حمایت های بی شائبه عموم مردم از خادمان نظم و امنیت اضافه کرد: پلیس همواره در همه صحنه ها و موقعیت هایی که عضوی از این جامعه مورد ظلم قرار می گیرد حاضر است و از هیچ کوششی حتی تقدیم جان خود، دریغ ندارند.

سردار"ناظری" در ادامه گفت: با بازگشایی مدارس، تعداد ماموریت‌های سازمانی ما افزایش یافته است ولی در گرو تلاش و همت همکاران انتظامی و پلیس راهور آرامش، نظم و امنیت مطلوبی بر جامعه حاکم است.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: همکاران ما علی‌رغم این که دیشب و تمام روز و شب های گذشته تا پاسی از شب ماموریت بوده‌اند اوایل صبح امروز سر کار حاضر بوده‌اند چراکه اگر پلیس، امنیت و آرامش و بستر مناسب را فراهم نکند زمینه اجرای وظایف ذاتی سایر دستگاه‌ها در حوزه‌هاي اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی مختل می‌شود.

سردار"ناظری"در پایان با قدردانی از فرمانداران و دیگر مدیران و مسئولان شهرستان‌ها یادآور شد: انتظار این است که سایر دستگاه‌ها برای هفته فراجا ، همکاری کامل با پلیس برای باشکوه برگزار شدن این مراسمات داشته باشند.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 129813

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129813/تلاش-مضاعف-تحقق-شعار-پلیس-خادم-مردم-حامی-هفته-فراجا

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir