تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۴۹
۰
plusresetminus
استقلال در دیداری که 100 دقیقه به طول انجامید، با گل ثانیه های پایانی کوین یامگا، از سد گل‌گهر عبور کرد.
شکست شاگردان قلعه نویی در مقابل استقلال

به گزارش آرمان کرمان؛ در یک بازی جنجالی و پرحاشیه، توانست به لطف گل دقیقه 98 کوین یامگا با نتیجه 2 بر یک از سد گل گهر بگذرد و سه امتیاز شیرین را به دست بیاورد.


دو تیم در دقایق اولیه بازی، در حال محک یکدیگر بودند که ارسال تیکدری نژاد از راست در دقیقه 6 را حسینی دور کرد. در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد و اریک بانیاما پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

استقلال در دقیقه 29 روی نخستین فرصت جدی خود به گل رسید. توپی که پشت محوطه جریمه این تیم بود، به یک ضدحمله تبدیل شد و محبی با پاسی در عمق، پیمان بابایی را از سمت راست به حرکت انداخت و ارسال زمینی این بازیکن با عبور از 2 مدافع گل گهر، در دهانه دروازه به محمد محبی رسید و او به راحتی دروازه فروزان را باز کرد.

در دقیقه 32 استقلال می توانست اختلاف را بیشتر کند. فرصتی مشابه با گل محبی، برای این تیم به دست آمد و این بار ارسال یامگا در محوطه جریمه به قایدی رسید ولی شوت بی دقت او با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون زده شد. در ادامه نیز شوت قایدی با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری یک بر صفر استقلال به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم گل گهر موقعیتی کپی با گل استقلال به دست آورد. ارسال تیکدری نژاد به بانیاما رسید ولی این بازیکن نتوانست قدر این موقعیت را بداند. در دقیقه 49 اشتباه سیدحسین حسینی نزدیک بود منجر به خلق موقعیت خطرناکی برای سیرجانی ها شود که این فرصت از دست رفت.

بالاخره گل گهر لحظاتی بعد توانست بازی را به تساوی بکشاند. پاس رضا شکاری در سمت راست به تیکدری نژاد رسید و این بازیکن با شوتی محکم دروازه استقلال را تهدید کرد. حسینی توانست روی این ضربه اثر بگذارد اما شوت محکم تیکدری نژاد ارتفاع گرفت و با عبور از بالای سر حسینی، وارد دروازه شد تا گل تساوی گل گهر به ثمر برسد.

پس از این گل، بازی تا دقایق پایانی هیچ صحنه خاصی نداشت که جنجال ها در وقت های اضافه شروع شد. یک ارسال به درون محوطه جریمه، به صالح حردانی رسید و امین قاسمی نژاد سعی داشت با حرکتی آکروباتیک، این توپ را دور کند ولی با خطا به روی بازیکن استقلال، موجب سرنگونی او شد.

عرب براقی داور مسابقه نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید که این تصمیم با جنجال و وقفه ای 7 دقیقه ای در بازی همراه بود. در نهایت یامگا پشت این توپ ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد تا استقلال در ثانیه های پایانی گل برتری را وارد دروازه میزبان کند.

در همان ثانیه های تلف شده بازی، گل گهر توسط اریک بانیاما فرصت به ثمر رساندن گل تساوی را داشت که حسینی با واکنشی به موقع، این توپ را مهار کرد. روی شروع مجدد همین صحنه، رضا میرزایی در یک ضدحمله سریع، با فروزان تک به تک شد که سنگربان گل گهری ها موفق شد این توپ را مهار کند.

در نهایت این بازی جنجالی با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید تا شاگردان ساپینتو رتبه دوم جدول رده بندی را از آن خود کرده و نخستین شکست قلعه نویی و گل گهر را در این فصل رقم بزنند.

انتهای پیام/سعید https://armanekerman.ir/vdcaeon6w49nua1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما