تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۷
۰
plusresetminus
مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان کرمان اعلام کرد:

اعزام تیم خادمیاران خبر و فضای مجازی کرمان به مشهد مقدس

شجاعی از کشیک تخصصی تیم اعزامی خادمیاران رسانه ای استان کرمان، همزمان با ایام شهادت حضرت رضا علیه السلام در جوار بارگاه مطهر رضوی خبرداد.
اعزام تیم خادمیاران خبر و فضای مجازی کرمان به مشهد مقدس
به گزارش "راه آرمان" حامد شجاعی مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان کرمان، نقش هنر و رسانه در ترویج و تحکیم فرهنگ رضوی را موثر دانست و گفت: این دو ابزار می‌توانند این فرهنگ رضوی را تثبیت و تحکیم کنند و ترویج دهند تا تفکر و اندیشه امام رضایی در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه کانون‌های خبر و فضای مجازی پیشتاز توسع و ترویج فرهنگ رضوی از طریق انعکاس فعالیت های کانون های خدمت رضوی هستند، گفت: خوشبختانه و با عنایت حضرت رضا علیه السلام، کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان کرمان : با هماهنگی و مشارکت سازمان بسیج رسانه استان و دبیرخانه امور رسانه آستان قدس رضوی، در ایام شهادت حضرت رضا علیه السلام یک تیم رسانه‌ای از خادمیاران رضوی متخصص و متعهد در بخش تولید محتوا و خبر به مشهد مقدس اعزام شدند که در بحث تولید گزارش ، اخبار مرتبط با حرم مطهر و رادیو رضوی در این ایام فعالیت داشتند.

وی از همکاری و مساعدت مسئول دبیرخانه امور رسانه آستان قدس رضوی ، دبیر کانون‌های خدمت استان کرمان، مدیران کانون‌های تخصصی خدمت رضوی و تمامی خادمیاران خبرو فضای مجازی تقدیر و تشکر کرد.

شجاعی با اشاره به استفاده حداکثری جامعه از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، افزود: خادمیاران رسانه‌ای در بخش تولید محتوا همواره سعی داشته اند تا با تولید نماهنگ، پادکست و موشن به مناسبت‌های مختلف حال و هوای حرم مطهر را به جامعه منتقل کنند.

وی بیان کرد: تاکنون تعداد زیادی از تولیدات چندرسانه‌ای خادمیاران استان کرمان که با مشارکت دبیرخانه اموررسانه آستان قدس رضوی اجرا شده از شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی پخش شده است.

شجاعی از مشارکت حداکثری خادمیاران رسانه ای استان کرمان در پویش سقای اربعین خبر داد و گفت : خوشبختانه در این پویش در بخش تولید و باز نشر از طریق مشارکت رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها کارهای قابل توجهی انجام شده است که از این جهت کانون خبر و فضای مجازی استان کرمان جز استان های پیشتاز محسوب میشود.

وی گفت: خوشبختانه و با عنایت حضرت رضا علیه السلام، کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان کرمان در دهه آخر ماه صفر موفق به تولید بیش از دویست خبر و گزارش از فعالیت کانون های خدمت رضوی استان شد که قطعاً مشارکت و همکاری اصحاب رسانه استان نیز تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdci53azyt1arv2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین