تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۸
۰
plusresetminus
همایش تجلیل از رزمندگان،ایثارگران،جانبازان و سران طوایف و معتمدین شهرستان های عنبرآباد و شرق استان با حضور مسئولان برگزار شد.
برگزاری همایش متفاوت در عنبرآباد
به گزارش "راه آرمان" همایش تجلیل از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و سران طوایف و معتمدین شهرستان های عنبرآباد و شرق استان با حضور مسئولان برگزار شد.
در این همایش سرهنگ سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد گفت: امشب در عنبرآباد شاهد همایش متفاوت با همایش های گذشته هستیم.
 
وی بیان کرد: همایشی که ایثارگران، جانبازان، رزمندگان به همراه سران طوایف، معتمدین و ریش سفیدان اهل تشیع و تسنن دور هم جمع شدند.
 
ایوب سنجری افزود: باتوجه به شرایط کنونی همه معتمدین وریش سفیدان وایثارگران اغتشاشات اخیر را محکوم کردند و خواستار برخورد شدید با عوامل ناامنی در کشور شدند.
 
حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد گفت: در یک شرایط وموقعیت حساسی قرار داریم یکی از ابتکارات بسیار خوب که ناحیه مقاومت سپاه انجام دادند به پاس تجلیل از جانبازان وایثارگران در کنار آن از سران طوایف و ریش سفیدان اهل تسنن و تشیع شهرهای اطراف را دور هم جمع کردند.
 
وی گفت: بار دیگر در این شرایط حساس اعلام کنند که ما در همه شرایط کنار هم قرار داریم و بابصیرت خودمان و وحدت واتحاد وبصیرت افزایی وروشنگری خودمان ان شاء الله توطئه های دشمن را نقش برا آب میکنیم.
 
یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد گفت: امشب در شهرستان همایش بسیار خوبی برگزار شد که اتحاد وهمدلی سران طوایف و معتمدین وشیعه وسنی را بخوبی نشان داد
 


https://armanekerman.ir/vdcamon6a49nua1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما