تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹
۰
plusresetminus
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خبر داد:

نجات جان ٩٢ نفر توسط آتش‌نشانان کرمانی درشهریور ماه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: آتش‌نشانان شهرداری کرمان، طی ٣٢٩ عملیات در شهریورماه سال‌جاری، ٩٢ نفر از شهروندان را در حوادث مختلف نجات دادند.
نجات جان ٩٢ نفر توسط آتش‌نشانان کرمانی درشهریور ماه

به گزارش "راه آرمان " ابراهیم بابایی،مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان  با اشاره به اینکه در شهریورماه سال‌جاری ١١٧ عملیات اطفای حریق و ٢١٢ عملیات امداد و نجات در حوادثی که به‌دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت مسایل ایمنی در شهر کرمان اتفاق افتاد، انجام شد.

وی افزود: از مجموع ١١٧ حادثۀ آتش‌سوزی در ماه گذشته، ۵۵ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ٢١ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ٢١ مورد مربوط به منازل مسکونی، ٨ مورد مربوط به مراکز تجاری، ٩ مورد مربوط به جنگل و درختان و دو مورد مربوط به مراکز صنعتی بوده است .

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: از مجموع ٢١٢ عملیات امداد و نجات در مدت یاد‌شده، ٢٧ مورد زنده‌گیری حیوانات خطرناک و آزاردهنده، ۶٨ مورد زنده‌گیری مارهای سمی و غیرسمی، ١٨ مورد چیدن حلقه و قفل، ٢١ مورد امداد آسانسور، پنج مورد امداد تصادفات خودرویی، یک مورد امداد و نجات از کوه و بلندی و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

بابایی خاطرنشان کرد: در مجموع این عملیات‌ها ٩٢ نفر از شهروندان نجات یافتند و ١٢ نفر نیز در حوادثی از قبیل تصادف و سقوط از بلندی، مجروح شدند که تعداد مصدومان حوادث شهریورماه نسبت به ماه گذشته ٣٣ درصد کاهش داشته است.

وی در پایان  از ارائه آموزش‌های پیشگیری و آتش‌نشانی به ۶٠ نفر از کارکنان ادارات و شهروندان توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در شهریور ماه خبر داد و خاطر نشان کرد: در مدت یادشده، ٩٠ مورد، مشاورۀ ایمنی و ۴٠ مورد بازدید ایمنی نیز بنا به درخواست شهروندان انجام شده است.

انتهای پیام / د.طهماسبی https://armanekerman.ir/vdca0on6i49nua1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما