تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۳
۰
plusresetminus
در سفر رئیس کل دادگستری کرمان به ارزوئیه عنوان شد؛

افزایش کادر اداری دادگاه شهرستان ارزوئیه

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در سفر به شهرستان های ارزوئیه و بافت و رابر از افزایش هفت نفر کادر اداری دادگاه عمومی شهرستان ارزوئیه و یک نفر قاضی در دادگاه شهرستان رابر خبر داد.
افزایش کادر اداری دادگاه شهرستان ارزوئیه
به گزارش راه آرمان از ارزوئیه حجت الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان از افزایش قاضی و نیروی کادر اداری در اُرزوئیه و رابُر خبر داد.

رییس کل دادگستری کرمان در سفر به شهرستان ارزوئیه گفت : ۶ تا ۷ نفر به کادر اداری قضایی اُرزوئیه و یک قاضی به قضات رابُر افزوده می شود.

وی افزود: در شش ماهه اول سال بیش از ۲۱۰۰ پرونده در دادگاه عمومی شهرستان ارزوئیه رسیدگی شده و وارد به مجموعه قضائی شده که ۹۶ درصد این پرونده ها مختومه شده است. 

حمیدی گفت: کمبود کادر اداری تا پایان سال مرتفع و ۷ نفر به مجموع کادر اداری دادگاه شهرستان ارزوئیه اضافه خواهد شد.

 رییس کل دادگستری استان در سفر به بافت هم بافت مرکز مداخلات اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم را افتتاح کرد.

حجت الاسلام حمیدی در سفربه شهرستان رابر نیز ازطرح های انتقال آب رابربه کرمان وسدشهیدان امیرتیموری این شهرستان بازدید ودرجلسه شورای اداری شهرستان شرکت کرد.

 رئیس کل دادگستری استان  گفت: در حوزه قضایی شهرستان رابر باتوجه به کمبود قاضی و حضورردو قاضی تعدادزیادی پرونده برجای مانده و  تا هفته آینده یک قاضی به قضات شهرستان رابراضافه می شود تا زمان رسیدگی به پرونده ها کاهش یابد

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdch6wnzi23ni6d.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما