کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در مراسم‌ گرامیداشت سومین روز شهادت شهید سید رضا هاشمی عنوان شد؛

شهید هاشمی تربیت یافته مکتب سلیمانی است/ حفظ اسلام محور وحدت شیعه و سنی

13 مهر 1401 ساعت 19:45

مولوی دلشاد نارویی امام جمعه اهل تسنن ریگان گفت: شهید سید حمیدرضا هاشمی و امثال وی سربارانی هستند که تربیت یافته مکتب شخصی چون سردار سلیمانی هستند.



به گزارش راه آرمان؛ عصر امروز همزمان با سالروز شهادت امام‌حسن عسکری (ع) ، سومین روز شهادت شهید حمید رضا هاشمی در حسینیه ثارالله کرمان گرامی داشته شد .

 جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارلله استان کرمان در این مراسم گفت: به جایگاه شهدا و عاقبت بخیری آنها باید غبطه خورد.

حجت الاسلام سربازی زاده افزود: حق خدا را بزرگ شمردن با صرف نعمتهایش برای خیر و خوبیها و در مسیر خدا، مغرور نشدن به صبر و حلم خداوند و ترس از تمام شدن صبر خدا در برابر اعمال خطای خود، احترام گذاشتن به هر کسی که محب اهل بیت است، فاصله نگرفتن از قرآن و دستورات آن، راهها و دلایل عاقبت بخیری است که باید در زندگی و برنامه ریزی برای زندگی از آن بهره مند شد.

 جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید هاشمی‌نژاد، محب اهل بیت بودن و در این‌ مسیر حرکت کردن و اخلاص در عمل را مهمترین ویژگیهای این شهید عنوان کرد.

وی تصریح کرد: درصورتی که اعمالمان خالص نباشد هیچ ارزشی نخواهد داشت چرا که وقتی زندگی شهدا را مرور میکنیم اخلاصشان زبانزد و برجسته است.

در ادامه امام جمعه اهل تسنن در ریگان به نیابت از ریش سفیدان اهل تسنن هم در این مراسم حفظ وحدت و حفظ کلمه لا اله الا الله  و پیروی از پیامبر (ص) را بر همه مسلمانان  در شرایط کنونی واجب دانست و تاکید کرد: بین اهل تسنن و تشیع هیچ گونه اختلافی وجود ندارد و همه حول یک محورند و آن هم حفظ اسلام است.
 
مولوی دلشاد نارویی افزود: شهید سید حمیدرضا هاشمی و امثال وی سربارانی هستند که تربیت یافته مکتب شخصی چون سردار سلیمانی هستند و وقتی سرداری چون سردار حاج قاسم سلیمانی است وجود این چنین سربازانی تعجب ندارد .

مراسم‌ گرامیداشت سومین روز شهادت شهید سید حمیدرضا هاشمی با حضور مسئولین استان و سران طوایف اهل سنت شرق استان و همرزمان شهیدعصر امروز  برگزارشد.

این مراسم  با مداحی و سینه زنی و مرثیه سرایی همراه بود.

شهید سیدحمید رضا هاشمی  روز‌جمعه این هفته در آشوبها و درگیری های زاهدان به دست عوامل تروریستی آشوبگر و تجزیه طلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


کد مطلب: 129890

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129890/شهید-هاشمی-تربیت-یافته-مکتب-سلیمانی-حفظ-اسلام-محور-وحدت-شیعه-سنی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir