کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت؛

بالا بودن پرچم ایران، نتیجه فرهنگ شهید و شهادت است

13 مهر 1401 ساعت 22:16


به گزارش خبرنگار راه آرمان از جیرفت؛ سرهنگ محسن نسب امیری فرمانده سپاه جیرفت در یادواره شهدای گمنام گفت: یاد شهدا را گرامی میداریم و سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا اینهمه یادواره شهدا برگزار می شود؟

فرمانده سپاه جیرفت افزود: آیا الگو گیری از سیره شهدا و زنده نگهداشتن یاد شهدا مهم است؟

وی عنوان کرد: فرهنگ شهادت، به معنای فرهنگ توحید و ولایتمداری است 

محسن نسب امیری اظهار کرد: درسهای زیادی در سیره شهدا نهفته است که راهگشا زندگی کنونی است.

فرمانده سپاه جیرفت مطرح کرد: در حوزه امنیت، رابطه بین مردم و حکومت بسیار تأثیرگذار است وقتی یک حکومت رابطه قوی با مردم داشته باشد و مردم دلسوز نظام حاکم باشند. قطعا مردم با تفکر شهادت طلبی ، پای حکومت می ایستد.

وی تصریح کرد: امروز اگر پرچم ایران بالا است، نتیجه فرهنگ شهید و شهادت است و از برکت خون شهیدان است که در دنیا حرف برای گفتن داریم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه جیرفت گفت: دیروز مقام معظم رهبری با صلابت و سلامت از نیروهای مسلح سان دیدند و با سخنرانی خودشان، به جامعه امید دادند و باعث خنثی شدن نقشهای دشمنان شدند.

امام جمعه جیرفت افزود: دشمنان احمق گفتند که ایشان مقام معظم رهبری نبودند بلکه شبیه او بوده است.

وی عنوان کرد: این حرف منشأ در جهل و حماقت و نادانی دشمنان دارد و نشان دهنده‌ی خشم و کینه آنها از مردم و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

حجت الاسلام میثم تارم اظهار کرد: صحبتهای بجا و شایسته‌ای که ایشان از قوم بلوچ فرمودند باعث شد قوم بلوچ بپا خیزید و همایش وحدت شیعه و سنی را برپا کردند.

امام جمعه جیرفت مطرح کرد: رهبر فرمودند: این اندک به ظاهر هنرمند و ورزشکار که اظهارنظر کردند، اینها عددی نیستند بلکه هنرمندان واقعی، وفادار به نظام هستند.

وی تصریح کرد: راهپیمایی‌ها نشان دهنده‌ی حقیقت ملت ایران است.

حجت الاسلام تارم گفت: ایران قوی و قدرتمند است و این بادها که تاریخ بیش از ۴۰ سال دارد، نمی تواند در اراده مردم خللی وارد کند.

امام جمعه جیرفت افزود: منشأ قدرت مردم ایران به برکت خون شهدا است و این ملت در عین قدرت، در این جریانات مظلوم واقع شد.

وی عنوان کرد: نظام از تنبیه عاملان این خسارت، نخواهد گذشت و آنها به جزا خواهد رساند.

حجت الاسلام میثم تارم اظهار کرد: امشب، آغاز ولایت و امامت امام عصر (عج) هست که این مناسبت را تبریک میگویم و پیام اصلی انتظار و ولایت، امید است.


وی عنوان کرد: مردم و جوانان بایستی توجه داشته باشند که فریب شعارهای توخالی را نخوردند و آشوبگران دلسوز نیستند بلکه دنبال تبدیل ایران به افغانستان هستند.


کد مطلب: 129891

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129891/بالا-بودن-پرچم-ایران-نتیجه-فرهنگ-شهید-شهادت

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir