تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۹
۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در صبحگاه مشترک انتظامی استان کرمان گفت: موضع مقتدرانه پلیس همراه با مردمی بودن، رافت ومهربانی در حوادث اخیر قابل تقدیر است.
موضع مقتدرانه فراجا توام با مردمی بودن، رافت ومهربانی در حوادث اخیر قابل تقدیر است
به گزارش "راه آرمان" حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در ایین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در کرمان افزود: نیروی انتظامی، نیرویی مردمی، دلسوز، مهربان و مقتدر است.

وی یادآور شد: فرماندهی انتظامی در دل مردم جای دارد و حمایت مردم از پلیس در حوادث و اغتشاشات اخیر، بزرگترین سند برای مردمی بودن نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی اظهارداشت: در حوادث اخیر، مهربانی نیروی انتظامی اجازه نمیداد از آسیب ها و خسارت های خود کم کند و به مردم اسیب وارد شود و در ادامه با تلاش های این نیروی مقتدر، ایراد خسارت به بیت المال، مردم و بخش دولتی به حداقل خود رسید.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای حاضر در میدان، کرمان از استان های امن بوده و کمترین خسارت ها را داشته ایم و‌جا دارد از نیروی انتظامی و شورای تامین که با برنامه ریزی عالمانه خود موفق شدند کرمان را از امن ترین استانها قرار دهد، تشکر می کنم.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcf01dytw6d01a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین