تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۴
۰
plusresetminus
بدیهی است دشمنان دیرینه این خاک، تحمل دیدن ایرانی مستقل و سرافراز را ندارند و هرازگاهی عناد خودرا علنی کرده و با بهانه جویی دنبال پیاده کردن مقاصد شوم خود هستند.
دشمنان دیرینه این خاک، تحمل دیدن ایرانی مستقل و سرافراز را ندارند
به گزارش "راه آرمان"  بیانیه فرهنگیان بسیجی پیرامون مسائل روز به شرح زیر می باشد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران سرافرازو عزیز، همواره شاهد بدخواهی دشمنان بوده و هست، افرادی که هیچ وقت منافع ملی، مردم و ایران قوی را نخواسته اند و تمام همِّشان نابودی این سرزمین و آب و خاک بوده و هست، ملت غیور ایران تصمیم خود را گرفته است و با سربلندی تمام به سمت قله های پیشرفت در حرکت است.

جمهوری اسلامی ایران به برکت مجاهدت های امت سرافراز ،خون شهدا ،الطاف خاصه حضرت صاحب الزمان عج ،بصیرت و عِرق ملی مردم عزیز در حال شکوفایی است.

بدیهی است دشمنان دیرینه این خاک، تحمل دیدن ایرانی مستقل و سرافراز را ندارند و هرازگاهی عناد خودرا علنی کرده و با بهانه جویی دنبال پیاده کردن مقاصد شوم خود هستند.

این بار و به دنبال فوت دختری جوان ،دشمنان ما عریان تر از همیشه و با تمام توان به میدان آمده است تا شاید به خیال خام خود بتواند با موج سواری بر احساسات پاک مردم و استفاده  از عناصر خائن و گروهک های تروریستی خارجی  به مقاصد شوم خود دست پیدا کنند.

اما ملت بصیر ایران با فهم دقیق از واقعیت، با حضور به هنگام و به اندازه، توطئه آشوب خیابانی را برچید .

خائنین و معاندین این مرز وبوم که اینبار هم مفتضحانه شکست خوردند ،احساس کردند می توانند با استفاده ابزاری از دانشجو ها و دانش آموزان ،آتش فتنه را روشن نگهدارند ،غافل از این که الگوی این جوانان و نوجوانان،حججی ها و فهمیده ها هستند و این تلاش هم نتیجه ای جز شکست و خواری برای آنها نداشت.

حال که یکی دیگر از دستاوردهای شگرف ایران اسلامی، یعنی بازگشایی با آرامش و تمانینه مدارس با ۱۶ میلیون دانش آموز با عزم و اراده یک میلیون معلم انقلابی درحال اجرا و استقرار است ، دور از ذهن نبود که دشمنان قسم خورده این نظام چشم دیدن این موفقیت را نداشته باشند وبه هر طریقی شده در صدد برهم زدن این آرامش باشند.

ما معلمان و فرهنگیان بسیجی ،ضمن اعلام پیروی و تبعیت محض از فرامین مطاع ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، وتقدیر از رئیس جمهور محترم و مردمی و اعلام حمایت همه جانبه از ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی، هرگونه فتنه انگیزی وتلاش برای تجزیه طلبی و ضربات بیشتر دشمن به ، اقتصاد، امنیت و آسایش امت غیور ایران اسلامی، استفاده ابزاری و احساسی از دانش آموزان و دانشجویان را به شدت محکوم می کنیم، و تلاش می کنیم با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان در نهضت ملی جهاد تبیین، مجاهدانه تلاش کنیم تا ضمن راه اندازی نهضت روایت اقتدار نظام سرافراز و مقتدر ایران اسلامی، دشمنان رذل را مثل همیشه ناکام بگذاریم .

 الهم وفقنالماتحب وترضی

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdchiwnzq23niwd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین